הקטטה במשחק הכדורסל בבאר שבע: ארבעה חשודים נעצרו

גיל כהן, שהיה עד לתגרה שהתרחשה במשחק בין הפועל באר שבע והפועל חולון בגביע המדינה, האשים את המשטרה בכך שהיציע היה פתוח לרווחה - מה שלדבריו אפשר לאוהדי הקבוצה הדרומית לנהוג באלימות

זמן צפייה: 03:53

תגרה אלימה פרצה אתמול (שבת) במהלך משחק כדורסל בין אוהדי הקבוצות הפועל באר שבע והפועל חולון, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, שהתרחש בבירת הנגב. במהלך הקטטה, שפרצה לאחר חילופי דברים בין מחנות האוהדים, עשרות תומכי הקבוצה המקומית עברו ליציע של האורחים והתעמתו איתם. היום נעצרו ארבעה תושבי באר שבע בחשד למעורבות באירוע.

גיל כהן, אוהד הפועל חולון, שהיה נוכח במשחק, סיפר לתוכנית "החדשות" עם יעקב אילון על התקרית המכוערת, מנקודת מבטו. לטענת כהן "אוהדי באר שבע, במהלך המחצית, פרצו את המחיצה שבין מחנות האוהדים, החלו לזרוק חפצים על אוהדי חולון ופגעו עם בקבוק בראש של אישה מבוגרת, שבאה עם ילדים קטנים".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ישראל הפסידה לפולין – ותנסה להעפיל ליורו 2020 דרך הפלייאוף

חפצים אישיים של היטלר יימכרו בגרמניה: "עידוד פשעי שנאה"

עלייה חדה במספר ההרוגים בדרכים; זינוק בפציעות רוכבי הקורקינט

גיל כהן, אוהד הפועל חולון
גיל כהן, אוהד הפועל חולון | צילום: חדשות 13

בסרטונים שצולמו ופורסמו ברשתות החברתיות ניתן לראות את האלימות הקשה שפרצה במשחק. כהן סיפר כי קטטה זו "התרחשה במהלך הרבע השלישי של המשחק. האוהדים הדרומיים רצו ריצת עמוק אל עבר היציע של אוהדי חולון, שניסו להגן על עצמם". כהן טען כי "אין דם רע בין האוהדים" וכי הוא "לא מבין למה זה קרה".

כהן האשים את המשטרה בכך שלא דאגו שתהיה חציצה ראויה בין מחנות האוהדים. בהתייחסו לנושא זה הוא אמר: "זה מחדל שלהם, היציע היה פתוח לרווחה, אוהדי באר שבע ניצלו פרצה זו ופרצו לחלק של חולון. זה אחריות של המשטרה וחברת האבטחה למנוע אירועים כאלה".