מדונה חשפה: במהלך סבב ההופעות שלי בעולם - נדבקתי בקורונה

הכוכבת האמריקנית, שכבר הבריאה מהמחלה, פרסמה בפוסט באינסטגרם כי נמצאו נוגדנים לנגיף בבדיקת דם שעשתה, לאחר שחזרה לארה"ב. "היו לי תסמינים של הווירוס, אך חשבתי שמדובר בשפעת"

זמן צפייה: 01:41

מגפת הקורונה: הזמרת מדונה חשפה אתמול (רביעי) בפוסט באינסטגרם כי במהלך סבב ההופעות אחרון שלה בעולם, שהסתיים לפני כמה שבועות, היא נדבקה בנגיף. הכוכבת האמריקנית, שכבר החלימה מהמחלה, סיפרה כי היא גילתה שנדבקה בנגיף מבדיקת דם שעשתה לאחר שחזרה לארצות הברית, ובה נמצאו נוגדנים למחלה. מדונה הוסיפה גם כי היא וצוות האמנים שהיה איתה בסיבוב ההופעות הרגישו רע והתגלו אצלם תסמיני הווירוס, אך חשבו כי מדובר בשפעת קשה.

לפני כחודשיים סיפרה בריאיון בחדשות 13 השחקנית והמפיקה אלונה טל כי "הוליווד תחת קורונה היא כבר סרט אחר לגמרי. סרט פחות טוב, סרט אימה". לדבריה, "היום הכול משובת, הכל מת, אף אחד לא יודע מה הולך להיות" העידה טל. עוד ציינה כי "כל השחקנים שאני מכירה - הפרויקטים וימי הצילום שלהם נדחו אם לא בוטלו. אני מאמינה שכולם יושבים בבית, או כך לפחות אני מקווה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אל על הודיעה לבורסה: החל"ת לעובדים יימשך עד ל-30.6

בוגרי להקות צבאיות לרמטכ"ל: "אל תפגע בתרבות צה"ל"

"שיסה בי את הכלב": נהג אוטובוס הותקף בירושלים • תיעוד

טל תכננה להגיע עם בתה לביקור בישראל לכבוד חג הפסח, "אך זה כבר לא יקרה וזה מאוד מבאס", ציינה. עוד סיפרה כי "היה על הפרק סרט שאמור היה להצטלם, אך גם פרויקט זה - נפל. כשאין את הרצף הזה של פגישות עם אנשי התעשייה אז דברים נתקעים" אמרה השחקנית והוסיפה כי "עם זאת, אני בטוחה שאנשים יושבים בביתם ויוצרים. אין לי ספק בזה. גם אני מנסה לשבת ולכתוב אבל זה מאוד קשה. כולם 'תקועים' בבית וזה בלתי אפשרי".

טל נשאלה על כמות הסרטים שלדעתה יצוצו על מגפת הקורונה, לאחר שתעבור מן העולם. במפתיע, היא השיבה כי "לדעתי זה לא יקרה בשנת 2021, צריך לתת לזה זמן לעבור, זה עדיין נושא רגיש. כמו שלא עושים סרט על מלחמה מיד עם סיומה. המצב הזה מלחיץ וקשה - אך לפחות אנחנו בריאים", סיכמה בנחמה.