"שיסה בי את הכלב": נהג אוטובוס הותקף בירושלים • תיעוד

נהג אגד, מונתסר עיסא, הותקף ע"י נוסע שביקש לעלות עם כלב מסוג פיטבול. בסרטון ממצלמות האבטחה ניתן לראות את התוקף מוריד את הרסן מהחיה, לוקח מטאטא ומכה את הנהג. החשוד נעצר

זמן צפייה: 03:22

נהג אוטובוס של חברת אגד, מונתסר עיסא, הותקף אתמול (רביעי) בירושלים על ידי נוסע שביקש להעלות לאוטובוס כלב מסוג פיטבול. לדברי הנהג, החשוד הכה אותו בעזרת מטאטא בזמן ששיסה בו את הכלב, שנשך אותו ברגליו. עיסא נפצע ונאלץ לקבל טיפול רפואי. החשוד, בן ה-28, נעצר. בתיעוד האירוע ממצלמות האבטחה בכלי הרכב ניתן לראות את התוקף מוריד את הרסן מהחיה, לוקח מטאטא ומכה את הנהג.

בריאיון לחדשות 13 סיפר עיסא כי רגליו עדיין כואבות מהנשיכות. "שאלתי את הנוסע אם יש לכלב מחסום, כי אם לא אסור לו לעלות לאוטובוס ופתאום הוא התחיל לקלל אותי ועמד לידי", שיחזר הנהג. "הוא התחיל להרביץ לי. לקח את המטאטא שיש לידי והתחיל לתת לי איתו מכות. יצאתי החוצה. הוא הוציא את הכלב שנשך אותי ברגליים בזמן שהוא נותנת לי מכות בראש".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התקלות נמשכות: נתוני 30,000 עצמאים לא נקלטו באתר רשות המסים

במהלך משבר הנגיף: כשליש מהאוכלוסייה חווה תחושות לחץ וחרדה

תחקיר: הרופא הבכיר שהפיץ חומר פדופילי – מקבל ילדים במרפאתו

תקיפת נהג אוטובוס בירושלים
תקיפת נהג אוטובוס בירושלים | צילום: חדשות 13

עוד אמר הנהג כי היו לידו 15 איש, אך אף אחד לא עזר לו, עד שעובר אורח שראה את המתרחש מרכבו הרחיק את התוקף. לדברי עיסא, "אני לא יכול לזוז, אני רק בבית. יעבור הרבה זמן עד שאני אחזור להיות נהג".

לפני כחודשיים טען צעיר שנהג ברכב פרטי בירושלים כי אוטובוס חתך אותו בכביש, תקף את הנהג וצעק לו "בוא רד למטה - אני אהרוג אותך". הצעיר עקף את האוטובוס, קו 68, חסם את נתיב הנסיעה, נכנס לכלי הרכב והכה את הנהג.

נהג האוטובוס, אמר לחדשות 13: "בעלייה היה רכב מימין, לא נתן לי לקח ימינה לנתיב הימני. כשעברתי את הרמזור הוא חסם אותי עם האוטו שלו. הוא ירד, התחיל לצעוק. שאלתי אותו מה קרה? הוא אמר 'זרקת אותי מהנתיב'. בחור שני שהיה איתו פתח את דלת הנוסעים התחיל לקלל לצעוק ולהרים יד. כשקמתי מהכסא ורציתי לצלם אתו, הוא גנב את הטלפון, ופגע עם דלת הנהג ברגל שלי. היו גם נוסעים שניסו לצלם והוא התחיל לצעוק עליהם ולקלל אותם. מדובר בבחור צעיר בן 17-16".