סדרה חדשה וזמן עם המשפחה: קובי מימון שומר על שפיות בצל הנגיף

הסטנדאפיסט והשחקן הוותיק השיק קומדיה טלוויזיונית עם שותפתו למקצוע, ליטל שוורץ, דווקא בימי הסגר הקורונה. יחד עם אשתו, שני ילדיו וכלבת המשפחה הוא מעביר את השגרה בהומור. "בית משוגעים"

זמן צפייה: 05:08

גם הקומיקאי והשחקן קובי מימון סוגר שבועיים של הסגר בבית בחיק משפחתו: אשתו קרן ושני ילדיהם ליאו ולני. מימון העיד כי "הם פה. כולנו פשוט כל הזמן פה. גם הכלבה כל הזמן פה - כלומר היא תמיד פה, היא לא מבינה למה אנחנו פתאום איתה פה כל הזמן".

מימון מקבל את פני הצוות בברכת "ברוכים הבאים לבית המשוגעים". כבכל בית בהסגר שיש בו ילדים, גם פה מנסים לשמור על שפיות. בבית המשפחה משחקים משחקי קופסה, רוקדים לצלילי "וואקה וואקה" של שאקירה, ומטפסים על אב המשפחה - הלא הוא מימון בעצמו. לפחות בין בני המשפחה אין צורך לשמור על מרחק של שני מטרים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

כדי למנוע הדבקה בערים: פרטי החולים יועברו לרשויות המקומיות

מניין המתים בספרד עבר את ה-5,000; 832 מתו ביממה האחרונה

בשל מחסור בציוד מיגון – צמצום משמעותי במספר בדיקות הקורונה

הקומיקאי קובי מימון ומשפחתו
הקומיקאי קובי מימון ומשפחתו | צילום: חדשות 13

מימון שואל את בנו "מתי אתה הולך לגן?" - ובנו משיב "אחרי הקורונה". ובכן, גם הילדים בגיל הגן כבר מודעים לכך שהמצב יימשך עוד זמן רב, והשהות בבית היא צו השעה. מימון העיד ש"הם עוברים את זה בסך הכול בסדר".

"האמת שבתחילת הסגר הקורונה היינו קצת חסרי אונים. לא ידענו מה עושים ואיך משתלטים על הדבר הזה. זה נראה כמו איזה סוף שבוע ארוך", סיפר מימון. הוא הוסיף כי "בנינו לו"ז יומי - הכנו ממש טבלה מפורטת ובה תוכנית לכל שעה. כמובן שלא עשינו שום דבר שקשור ללו"ז הזה".

קובי מימון וליטל שוורץ
קובי מימון וליטל שוורץ

תוכנית קומדיה חדשה, והגעגוע לבמה ולפידבק המיידי מהקהל

דווקא בתקופה הזו, כשכולם נצורים בבתים, מימון והקומיקאית ליטל שוורץ השיקו תוכנית חדשה - "קובי וליטל". מימון סיפר כי "התגובות שקיבלתי על הפרק הראשון הן היסטריות, הן מרגשות, הן אחרות. היה ממש כיף לקבל אותן. את יודעת קודם כול, גם חסר לי, חסר לי הקהל, חסר לי הפידבק מהקהל. את יודעת, בסטנדאפ את אומרת משהו, הפידבק הוא מיידי וזה מטורף. עכשיו אין את זה".

טשטוש הגבולות בין "החיים עצמם" לבין עולם הסטנדאפ מורגש גם בבית המשפחה, כשמימון פונה בטעות לבנו בשם של שותפתו המקצועית: "קראתי לבן שלי בשם ליטל בטעות", סיפר. אכן, השעות הארוכות בחיק המשפחה נותנות את אותותיהן גם על הדברים הפשוטים ביותר.

מימון מציין יתרון נוסף לעליית התוכנית לאוויר דווקא בזמן זה. הקומיקאי הוותיק סיפר כי "התוכנית שעלתה עכשיו - כולם בשיגעון לגביה. זה גם בא לאנשים טוב שפשוט לא מדברים על קורונה שם". עוד אמר על השותפות המקצועית ארוכת השנים עם שוורץ: "ליטל ואני, יש לנו כימיה מדהימה. עוד מימי 'צחוק מעבודה' אנו עובדים יחד. חלום. אנחנו באמת מדברים על הדברים כפי שהם, בחיים וגם בתוכנית".