בעקבות משבר הקורונה: אירוויזיון 2020 בהולנד בוטל

איגוד השידור האירופי הודיע כי השנה לא תתקיים כמתוכנן תחרות השירה שהייתה אמורה להיערך ברוטרדם. גלסטונברי, אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם שמתרחש באנגליה, בוטל אף הוא

זמן צפייה: 01:25

מגפת הקורונה: איגוד השידור האירופי הודיע היום (רביעי) כי תחרות השירה האירוויזיון, המתקיימת מדי שנה והייתה אמורה להיערך במאי ברוטרדם שבהולנד, בוטלה עקב התפשטות נגיף הקורונה, כך פורסם בחשבון הטוויטר הרשמי של התחרות.

עוד נמסר מהאיגוד כי בשבועות האחרונים נשקלו אפשרויות רבות בהם התחרות תצא לפועל, למרות התפרצות הנגיף באירופה, אך הוחלט בסופו של דבר לא לקיימו. עם זאת, בהודעה נכתב כי מתנהלות שיחות לגבי אפשרות שהאירוע יתקיים בכל זאת בעיר רוטרדם בשנת 2021.

לכתבות נוספות בנושא:

הקורונה בעולם: 200 אלף בני אדם כבר נדבקו; כ-8,000 מתו מהנגיף

אירוח מהבית: מגישי תוכניות הלילה מסתגלים לשינוי עקב הקורונה

פריז בהסגר: "הרגשה דומה לפיגוע, אנשים מסתכלים זה על זה בחשד"

קואצ'לה
קואצ'לה | צילום: צילום: רויטרס

ביטול האירווזיון מצטרף לשורה של אירועי תרבות וספורט שבוטלו ונדחו עקב המשבר העולמי שנוצר כתוצאה ממגפת הקורונה. היום הודיעו מארגני פסטיבל גלסטונברי, אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם כי האירוע, שמתקיים מדי שנה באנגליה לא יצא לפועל כמתוכנן ביוני השנה.

זאת, לאחר לפני כשבוע הוחלט כי פסטיבל קואצ'לה המתקיים בכל שנה באינדיו שבקליפורניה יידחה למועד לא ידוע. בתוך כך, שורה של טורנירי ספורט ברחבי העולם הפסיקו את פעילותם או נדחו, בהם אליפות אירופה בכדורגל - היורו שהיה אמור להתקיים בכמה ערים ברחבי אירופה בקיץ הקרוב ונדחה לשנה הבאה וליגת הכדורסל האמריקנית - ה-NBA שמשחקיה הופסקו עד להודעה חדשה.