"עוד יגיע זמנו של הכוכב השלישי": מושיק רוט בשיחה אופטימית

אחרי שסגר את מסעדת המישלן שלו בהולנד, השף המפורסם נאלץ לחזור לארץ ולהתחיל מאפס, אחרי השנה הקשה בחייו האישיים והמקצועיים. "הפסדתי 2.4 מיליון אירו, אבל הרווחתי בחזרה את משפחתי"

זמן צפייה: 08:27

השנה החולפת הייתה כנראה הסוערת ביותר בחייו של השף בעל שני כוכבי המישלן מושיק רוט, שאחרי המשבר האישי והחיים שהשאיר בהולנד, הוא החליט לחזור לישראל ולהתחיל הכל מהתחלה, אך הפעם בהילוך איטי יותר. השבוע פגש כתב חדשות 13 את השף המפורסם ונחשף לראשונה לתכנית היציאה הסדורה שהכין עבורו עוד לפני פרוץ משבר הקורונה.

"הייתה בי מין תשוקה לבנות לעצמי איזה עוגן פה בארץ, שביום מן הימים כשאחליט לחזור, אז יהיה לי את המקום הכלכלי, אבל גם שיהיה לי מה לעשות בו", סיפר רוט בעת שסיפק את הצצה הראשונה שלו ל-"קאי", מתחם אירועים מהגדולים בישראל שהקמתו מסתיימת בימים אלו בעמק חפר, ולפי הצפי הוא ייפתח כבר ביוני הקרוב. "במקום חוויה של שש שעות, אני רוצה לתת חוויה של 24 שעות, מהרגע שאתה נכנס ועד יום למחרת, שפשוט תגיד 'וואו'". בין היתר, המתחם יכלול בקתות לינה מפוארות על המים, בר פרטי, בריכה ופינוקים נוספים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרופ' גרוטו: "חוששים שתגיע מוטציה חדשה מחו"ל"

ראש ממשלת בריטניה: "ייתכן שהמוטציה הבריטית קטלנית יותר"

כלכלת בחירות? נתניהו מקדם תוכניות מענקים וסיוע לעצמאים

השף מושיק רוט
השף מושיק רוט | צילום: חדשות 13

"כשאתה נמצא בעולם של כוכבי מישלן, יש לך דחף יומיומי לקבל כוכב נוסף, והכול מתנהל סביב זה", אמר רוט, ומיד לאחר מכן סיפר לראשונה בגילוי לב על הלידות הטראומטיות שהוא ואשתו שירן עברו בחו"ל. "בתי שי נולדה בשבוע ה-28, אז הבנו באיזו סכנה אנחנו נמצאים. בבוקר הייתי הולך למסעדה, בזמן ששירן איתה בבית החולים. בין לבין החלפתי אותה. בחצות הייתי חוזר לילדה שלי שישנה באינקובטור, שבכל רגע היא עלולה לאבד את החיים שלה. וככה זה נמשך לשושה חודשים".

בד בבד, במהלך השבוע קיבל אסף גרניט, שאותו אפשר אולי להגדיר כבן טיפוחיו של רוט, כוכב מישלן. "ברמה של ההתרגשות, אסף יגיד שהתרגשתי בדיוק כמוהו", אמר השף. בכל שנה, בעלי כוכבי מישלן כפופים לבדיקות קפדניות שבסופן הם אף עלולים לאבד אותם. "אמרתי לו ש'בסופו של יום, ברוך הבא לגיהינום', כי זה סטרס תמידי, אבל איך אני מתגעגע לזה. אי אפשר לתאר את האדרנלין", סיפר רוט.

בכל הנוגע לכוכב השלישי שלו, אמר רוט כי "עוד יגיע זמנו", והוסיף: "דבר ראשון, זו השנה שבה התחברתי בחזרה למשפחתי. להגיד שהפסדתי 2.4 מיליון אירו? כן, הפסדתי. נטשתי את כל פרויקט החיים שלי היה שם. אך יש לי את הילדים ואת אשתי". כשנשאל השף האם מרגיש מאושר, הוא ענה: "אני מרגיש שלם. להיות מאושר זה נקודתי, אבל להיות שלם זה לעבור דרך. ברור שאני אחזור לשלושה כוכבים ואני אקבל אותם. יש לי את אשתי שירן, וברגע שיש לי אותה - יש לי את הכול".