רשמית: בוטלה מכירת בית"ר ירושלים לשיח' האמירותי

הוועדה להעברת זכויות הודיעה כי היא נעתרת לבקשת מועדון הכדורגל למשוך את בקשתו למכירת 50% מהבעלות לחאמד בן ח'ליפה. עם זאת, הקבוצה תהיה רשאית להגיש בקשה חדשה בעתיד

זמן צפייה: 01:29

הוועדה להעברת זכויות הודיעה היום (חמישי) כי היא נעתרה לבקשת מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים למשוך את בקשתו למכירת 50% מהבעלות לשיח' חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן, זאת לאחר שבחודש דצמבר אשתקד נחתם הסכם למכירה בינו לבין בעלי המועדון משה חוגג. עם זאת, הקבוצה תהיה רשאית להגיש בקשה חדשה נוספת בעתיד.

כזכור, השיח' האמירותי התחייב במסגרת ההסכם להשקיע בבית"ר יותר מ-300 מיליון שקלים בעשר השנים הקרובות. "הכסף ישמש להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות", הסבירו מטעמו. "כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השייח שיהיה נציגו בכל הקשור למועדון".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח: צה"ל תקף לאור יום משלוח נשק איראני בגבול סוריה-עיראק

מינויים בצה"ל: חליוה יהיה ראש אמ"ן, תא"ל טולדנו לפיקוד דרום

יותר מ-20 ישראלים נחקרו בחשד למכירת טילים למדינה באסיה

לאחר החתימה על ההסכם, בריאיון לחדשות 13 אמר חוגג כי "רגע היסטורי לא רק עבור בית"ר ירושלים, אלא גם עבור מדינת ישראל ואיחוד האמירויות". עוד הוסיף: "אני מאמין שביחד נשקיע איפה שצריך, כדי לקחת את בית"ר ולשים אותה במקום ששום קבוצה ישראלית עוד לא הייתה בו". בתוך כך, ארגון האוהדים הקיצוני "לה פמיליה" הביע התנגדות לכך שערבים יהיו חלק מבית"ר.