דיווח: צה"ל תקף לאור יום משלוח נשק איראני בגבול סוריה-עיראק

לפי כלי תקשורת זרים, חיל האוויר תקף במזרח המדינה, ובאופן חריג בשעות היום. לא ידוע על נפגעים. האופוזיציה הסורית: מדובר בתקיפה של הקואליציה הבין-לאומית נגד שיירות איראניות

זמן צפייה: 02:24

‏כלי תקשורת זרים דיווחו היום (חמישי) כי חיל האוויר הישראלי תקף משלוח נשק איראני בגבול סוריה-עיראק. התקיפה שמיוחסת לישראל, בוצעה באופן חריג לאור יום. מנגד, סוכנות הידיעות "סטפ ניוז", שמזוהה עם האופוזיציה הסורית דיווחה כי מטוסים של הקואליציה הבין-לאומית תקפו את שיירות הנשק.

מוקדם יותר היום דיווח המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם כי כלי טיס שזהותו לא ידועה תקף  רכב שבו הועבר נשק. לפי הדיווח, האזור שבו בוצעה התקיפה, נמצא סמוך לאל-בוכמאל ומשמש את המליציות הפרו איראניות להעברת אמצעי לחימה.

התקיפה האחרונה בסוריה שמיוחסת לישראל התרחשה בשבוע שעבר, אז סוכנות הידיעות הסורית הרשמית, סאנ"א, דיווחה כי כלי טיס ישראליים תקפו מטרות חזבאללה בשדה התעופה שסמוך לדמשק באזור קוניטרה. על פי הדיווח, מערכת ההגנה האווירית בלמה את התקיפה. כשבועיים לפני כן דווח שמערכות ההגנה האוויריות הופעלו בעקבות תקיפה בעיר חמה, והצליחו ליירט את רוב הטילים. כלי תקשורת סוריים דיווחו כי ארבעה בני משפחה נהרגו.