רגע לפני שאסי מככב בהישרדות: הבוזגלוס בריאיון מיוחד

המשפחה הכי צבעונית על המסך מתרגלת לשגרת הקורונה, ומתכוננת להופעתו של הבן השני בתוכנית הריאליטי המאתגרת. אסי: "הישרדות וקורונה זה וואו. לא צריך יותר כלום"

זמן צפייה: 04:18

ביום בהיר אחד יעקב בוזגלו, האיש שהפך את האבהות לכדורגלנים, הפה הגדול ועישון הסיגריות למקצוע, גילה שהוא בקבוצת סיכון. "להיות בבידוד הרבה זמן זה לא קל. אני קשוב לחדשות ואחר כך יש קצת אקטואליה. מעבירים את היום", סיפר. בגיל 63 הוא מעביר את הזמן בבית יחד עם חני אשתו ואף משמש בתור מבקר האומנות שלה. "הציורים שלה המדהימים".

אבל יעקב יודע שהוא מגיע להופעות אורח גם בבתים נוספים. בסדרה "הבוזגלוס" שמשודרת בימים אלה ב"יס" בעיצומו של משבר הקורונה. כשכולם בבית, הצפיות והתגובות רבות מתמיד. "התגובות שאני מקבל הן יוצאות מן הכלל טובות. בסך הכול אני יודע שאנחנו עשינו הרבה שמח וטוב להרבה אנשים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מספר המתים מקורונה עלה ל-223; מניין החולים חצה את ה-16 אלף

מתווה החזרה ללימודים: כיתות א'-ג' ילמדו חמישה ימים בשבוע

דיווח בסוריה: ישראל תקפה מטרות באזור קוניטרה

אסי בוזגלו בהישרדות
אסי בוזגלו בהישרדות | צילום: מתוך הישרדות

אבל עכשיו, הוא יצטרך לזוז קצת הצידה ולתת את הבמה לאסי, האח היחיד שיספק אקשן בטלוויזיה בזמן הקרוב. אסי פרש מהמשחק על דשא אבל נכנס למשחק אחר וישתתף בעונה של "הישרדות" שתעלה לאוויר במוצאי שבת.

ב"הבוזגלוס" מתואר החשש הכבד של אשתו עדי מכך שהחוויה על האי תשנה את אסי לאו דווקא לטובה, והדעות חלוקות בשאלה האם היא הגזימה או שדווקא לא. "פחדתי שהוא יחזור שרוט כי אנשים הפחידו אותי", הסבירה עדי, "אחד כמו מני בא אומר לי 'תשמעי עדי, יש מצב שהבן-אדם לא יכיר אותך'. אמרתי, 'תגידו, מה, זה נורמלי? מה? אסי יכול לשכוח איך אני נראית?'".

ומה יש לאסי בעצמו לומר על החוויה? "הישרדות וקורונה - זהו, לא צריך כלום. הישרדות וקורונה זה וואו".