עדי ביטי על פרשת הטרדת המעריצות מצד אביה: "סלחתי לו"

דווקא בשיא ההצלחה של כוכבת הנוער, נעצר אביה על עבירות מין שביצע במעריצותיה. כעת, המשתתפת הצעירה ביותר בתולדות "הישרדות" מדברת על מסע ההתבגרות המזורז שנכפה עליה. "אנחנו משפחה חזקה"

זמן צפייה: 12:40

עדי ביטי מוכנה לעשות הרבה מאוד כדי שתראו שמעבר לתדמית הילדה הבלונדינית עם המיקרופון מסתתרת אישה בוגרת שהתמודדה כבר עם לא מעט קשיים. "מי שעוקב אחריי וצופה בי עובר סוג של תהליך כזה יחד איתי, של ההתבגרות מילדה לנערה וכבר לבחורה גדולה", הסבירה כוכבת הנוער, שמככבת על הבמות כבר מגיל שלוש.

עם הגיוס לצה"ל והרעש התקשורתי שליווה אותו, גדודי צלמים לא היו בבקו"ם כמו שבוע לפני כן, כשנועה קירל התגייסה, אבל הייתה שם עדיין התרגשות כשביטי עלתה על מדים. אבל ברקע, מי שסומנה בתחילת הדרך מתחרה על רשימות ההשמעה עם ההשוואות הבלתי נמנעות בין השתיים. "לגיטימי שאנשים יגידו, מה, היא יותר טובה, היא פחות טובה אבל הכול בסדר", הסבירה הזמרת. "אני רציתי להיות בלהקה צבאית. זה היה החלום שלי מאז ומתמיד. מבחינתי זה לא כל כך משנה כי כל עוד אני זוכה לשיר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חוזרים ללימודים: כל ההנחיות לקראת פתיחת מוסדות החינוך

אלמנת הרב שהציל מאות ממשיכה את דרכו: "לא נוכל להיכנס לנעליו"

גל חום קיצוני: שריפות פרצו בכמה מוקדים, רבים פקדו את החופים

עדי ביטי
עדי ביטי | צילום: חדשות 13

לאי ב"הישרדות" היא סחבה איתה, כמו לכל מקום, גם את הפרשה מהבית - שם היא גם פותחת אותה לעיני המצלמות. לדבריה, "לפני שטסתי ל'הישרדות', ידעתי שיכול להיות שזה יעלה שם אבל לרגע, באמת לרגע לא עברה לי המחשבה שזה יצוף בקונוטציה רעה". בהסדר הטיעון הודה רונן ביטי במעשים מגונים וכי הטריד מינית את הקטינות מקבוצות המעריצות של עדי שאיתן התכתב. "סלחתי לו. הוא אבא שלי אחרי הכול. אנחנו משפחה חזקה", אמרה ביטי.

את מסע ההתאוששות מנהלת היום ביטי בין חובות השירות בלהקה הצבאית לקריירה האזרחית שאותה היא מנסה להמשיך ולהתניע, בין השאר עם המפיקים דולי ופן שעומדים מאחורי כמה מההצלחות של עדן בן זקן ושרית חדד. כעת, ביטי מודל 2020 מנסה עכשיו להמציא את עצמה מחדש.