קצפת, דובדבנים ופרס אופיר: אלון אבוטבול מספר על סרטו החדש

25 שנה לאחר ששיתוף הפעולה ביניהם הניב את הפולחן "הכוכב הכחול", השחקן המצליח וגור בנטביץ' חוזרים לשתף פעולה בסרט "קצפת ודובדבנים"; אבוטבול: "גור עשה קומדיה מחייו"

זמן צפייה: 02:35

בין הופעות בסדרות טלוויזיה וסרטים הוליוודים, אלון אבוטבול מצא את הזמן להתייצב בישראל כשחברו הוותיק - הבמאי גור בנטביץ', קרא לו. בסרט החדש "קצפת ודובדבנים" משחק אבוטבול את חברו הבליין של הגיבור - אותו מגלם גור.

ולמרות שיכולנו לחשוב אחרת, אבוטבול הבהיר כי הוא לא מקנא בדמות אותה הוא מגלם, והוסיף כי אין לו עניין לחיות את החיים של החבר הבליין שנוטה להתרפק על זיכרונות העבר. "הוא בודד נורא", הסביר אבוטבול, "בגילו, הוא יושב בשלוש בבוקר וחושב 'איזה כיף היה פה'".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

משרד הבריאות בוחן: איסור מוחלט על שיווק סיגריות אלקטרוניות

טראמפ בעצרת האו"ם: "צריך לעצור את מסלול הגרעין האיראני" • חי

הותר לפרסום: מנכ"ל "סודהסטרים" לשעבר חשוד שהעביר מידע פנים

אלון אבוטבול וגור בנטביץ'
אלון אבוטבול וגור בנטביץ' | צילום: חדשות 13

"קצפת ודובדבנים" הוא סרט על במאי בליל הבכורה של סרטו החדש, שלא מצליח להביא את הקהל לקולנוע. האם מדובר בסרט ביוגרפי? תלוי את מי שואלים. "אין לי עניין לספר את החיים שלי", אמר בנטביץ', "אני לא חושב שהם מעניינים". לעומתו, אבוטבול - שכבר מכיר את הבמאי מזה 25 שנים, עוד מאז עבדו יחד על סרט הפולחן "הכוכב הכחול", דווקא מצא כמה קווי דמיון בין המציאות לתסריט. "ישבתי ואמרתי 'אני לא מאמין שגור עושה את זה'", סיפר אבוטבול, "הסרט הזה הוא עליו. גור עבר שוב את מה שקרה לו בחיים ועשה מזה קומדיה. אני מתפלל שיצליח לו".

כמה ימים אחרי שהסרט יצא, אפשר לומר שמשאלתו של אלון התגשמה. הביקורות מהללות את הסרט, שאף היה מועמד ל-11 פרסי אופיר ומתוכם זכה בשניים עבור שחקן ושחקנית המשנה - שזה כבר הרבה יותר טוב מגיבור הסרט שלו.

אלון אבוטבול
אלון אבוטבול | צילום: חדשות 13