אולגה זדורוב בפתח הדיון: "לא אופטימים, המערכת עושה לנו עוול"

ברקע התנגדותה של הפרקליטות לשחרורו מהכלא, אשתו אמרה לחדשות 13 כי "זה שפרקליט המדינה סגר את התיק נגד א.ק - לא אומר שהיא לא אשמה". ההחלטה הסופית בדיון תתקבל ביום שלישי הבא

זמן צפייה: 02:28

אולגה זדורוב, אשתו של רומן זדורוב, התייחסה היום (שני) בפתח הדיון בבית המשפט בדבר שחרורו של בעלה מהכלא, ואמרה כי "רומן אופטימי פחות ממני. אני מרגישה שכולם נגדנו ואף אחד לא רוצה להודות בטעויות ולקחת אחריות". עוד הוסיפה לומר: "מערכת המשפט יורקת עלינו מלמעלה, הם חושבים שהאגו שלהם חשוב יותר מאמון הציבור". החלטה הסופית בדיון תתקבל ביום שלישי הבא.

כשנשאלה רעייתו של זדורוב על ידי כתב חדשות 13 לגבי החלטת פרקליט המדינה, עמית איסמן, לסגור את התיק נגד א.ק מחוסר אשמה, השיבה: "זה שהפרקליט סגר את התיק נגד א.ק - לא אומר שהיא לא אשמה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ג'ודו, שחייה וגלישת רוח – מה מצפה לנו היום באולימפיאדה?

בתגובה לשיגור בלוני התבערה: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

רחצה קטלנית: 8 בני אדם טבעו למוות בתוך שבוע אחד

רומן זדורוב בדיון בבית המשפט
רומן זדורוב בדיון בבית המשפט | צילום: חדשות 13

בהמשך לכך, במהלך הדיון על שחרורו של זדורוב, נציג הפרקליטות, וויאם קבלאוי, טען כי "אין מקום לבחינת חלופת מעצר. הוא צריך להישאר בכלא". עוד הוסיף לומר הפרקליט: "האכזריות במעשה הרצח מלמדת על רמת מסוכנותו הגבוהה. הקורבן התמים שנבחר - גם הוא מצביע על מסוכנות, וכן היעדר מניע מצביע עליה גם כן".

כזכור, פרקליטו של זדורוב ירום הלוי, הגיש בקשה לשחרר אותו למעצר בית לאור הראיות החדשות והיעדר מסוכנות לאחר זמן הרב שעבר. בפרקליטות טענו שמדובר באיש מסוכן שרצח בחמת זעם ילדה בת 14. לשופט ניתנת האפשרות להורות על חוות דעת של שירות מבחן לבדיקת מסוכנות, על שחרור ועל המשך המעצר.

על כל פנים, בכוונת הפרקליטות להגיש בקרוב כתב אישום מתוקן נגד רומן זדורוב, הכולל סעיפי אישום דומים ועובדות אחרות שהוצגו בכתב האישום הקודם, ואף יוסיפו לכך עדי תביעה חדשים. ב-12 בספטמבר יתקיים דיון בבית המשפט, במהלכו ידונו על גבולות הגזרה של התנהלות המשפט החוזר. בעוד שבכוונת הפרקליטות להתמקד בראיות מסוימות, בכוונתו של עו"ד הלוי לפתוח ולדון בכל סוגיות התיק, כפי שאישר לו זאת בית המשפט העליון.