הצעירה שמתה ממנת יתר לחברתה: "אליה גרם לי לעשות את כל הסמים"

בהקלטה ששלחה לחברתה לפני כמה חודשים, סיפרה יולי זולקוביץ' על בן זוגה - החשוד בהמתתה בקלות דעת: "הוא היה מרביץ לי, הוא השתגע מהסמים. נעלמתי בגללו". מעצרו הוארך בשישה ימים • האזינו

זמן צפייה: 01:57

יולי זולקוביץ', הצעירה שמתה ככל הנראה מצריכת יתר של סמים, שלחה בחודש יולי האחרון הודעות קוליות לחברתה - שבהן סיפרה על בן זוגה אליה שקון, החשוד כעת בהמתתה בקלות דעת. בהקלטות שפורסמו היום (שלישי), נשמעת זולקוביץ' אומרת: "נעלמתי בגלל הבן זונה הזה, שגרם לי לעשות את כל הסמים שעשיתי, ודפק אותי מגיל 16, מאז שפגש אותי ילדה חמודה, עד עכשיו".

עוד אמרה זולקוביץ' לחברתה: "הוא אידיוט, הוא כל היום על פנטניל. הוא היה מרביץ לי, הוא השתגע מהסמים. יש לו סכיזופרניה, הוא שומע קולות בראש. מפגר". בהודעה אחרת אמרה: "איזה בן זונה, את כל הכסף הזה הוא הוציא על סמים. אני יכולה להתערב איתך שכל הכסף זה מאבא שלו, הוא שולח אותו להחליף דולרים".

בתוך כך, מעצרו של שקון הוארך בשישה ימים. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי שקון טוען שזולקוביץ' הייתה מקבלת כסף מביטוח לאומי - ואיתו הייתה רוכשת תרופות. מנגד, הוסיף, "אנחנו מבינים שהייתה בקשר עם עוד אנשים בעניין הסמים - אבל הכסף הגיע מהחשוד עצמו".

עוד בחדשות 13:

הסוף העצוב של יולי: מה אירע בשעות האחרונות לפני מציאת גופתה?

יולי זולקוביץ' נמצאה מתה בדירתה: "החשוד ראה שמצבה רע – והלך"

יולי זולקוביץ'
יולי זולקוביץ' | צילום: חדשות 13

זולקוביץ', כזכור, אותרה בדירה ברחוב הרב קוק בתל אביב בשבוע שעבר, כשהיא ללא רוח חיים, ככל הנראה כתוצאה מצריכת יתר של סמים. בן זוגה, שקון בן ה-23, נעצר.

בדיון בעניינו אמרה השופטת כי "מתיק החקירה עולה שהחשוד כבר בבוקרו של אותו היום ראה כי מצבה לא טוב, מחרחרת, לא הצליח להעיר אותה, סימנים שהאירו נורות אדומות - לא היה צריך ללכת כך לדרכו, בעיקר כשידע מה ההיסטוריה שלה, עניין זה לחובתו ולא לזכותו".

עוד קבעה השופטת כי "יש עדויות שהוא סיפק לקרבן את האמצעים. לכן גם המשיכה להתגורר עימו על אף הצו שאסר עליהם לתקופה מסוימת בעקבות חשד לעבירות אלימות". אביה של בת ה-18 סיפר לחדשות 13 כי שקון הוא זה שלימד אותה להשתמש בסמים וגם סיפק לה אותם.