הסוף העצוב של יולי: מה אירע בשעות האחרונות לפני מציאת גופתה?

לאחר שיצא מהבית לעבודה, בן הזוג החשוד בהמתה בקלות דעת של בת ה-18 ביקש מחבריו לבדוק מה שלומה. החבר, שמצא אותה ללא רוח חיים, לא ענה. בחקירתו אמר החשוד: "ניסיתי למנוע ממנה את הכדורים"

זמן צפייה: 02:32

מה אירע בשעות האחרונות לחייה של יולי זולקוביץ' בת ה-18, הצעירה שמתה שלשום ממנת יתר של סם? תחילה, מחלון הדירה שבה התגוררה עם בן זוגה אליה שקון, ניסו חבריהם של בני הזוג לפרוץ פנימה. "נכנסו לדירה מהחלון", סיפר אחד מהם." לא היה אף אחד. היא הייתה בחדר, עם קצף בפה".

בשעה 16:30 אחר הצהריים אליה, שנמצא בעבודה, לא הצליח ליצור קשר עם יולי. הוא שלח הודעה לחבר שגר מתחת לדירתם. "אתה יכול לבדוק מה עם יולי? היא שוב לקחה ימבה כדורים אתמול ולא הצלחתי להעיר אותה בבוקר, בצעקות". שתי דקות לאחר מכן, אליה שלח את אותה הודעה לחבר השני שגר מתחתיהם והוא הלך לבדוק. "היא בסדר? ענתה לך?", שאל אליה. אבל החבר, שבינתיים מצא אותה ללא רוח חיים, לא ענה. כעבור שעתיים, הודעה נוספת ואחרונה: "למה המשטרה מחפשים אותי?".

יולי זולקוביץ'
יולי זולקוביץ' | צילום: חדשות 13

היום נפגש עם סנגורו, עורך הדין אלעד רט. בחקירתו במשטרה, שקטעים ממנה פורסמו בחדשות 13, סיפר אליה על הלילה והבוקר שלפני מותה. "חזרתי בלילה, היא שכבה על הרצפה במטבח, ראיתי ששוב לקחה כדורים. אמרתי לה 'די, את צריכה להפסיק'. היא צעקה לי 'תעזוב אותי'. בבוקר ראיתי שהיא עדיין ישנה, נושמת בכבדות, אבל זה היה עניין שגרתי", אמר אליה.

החוקר הטיח: "אתה סיפקת לה סמים". אליה השיב: "לא היא קנתה את התרופות". החוקר המשיך ואמר לו כי "אתה מימנת לה את הסמים". אליה ענה כי "אני נתתי לה כסף לאוכל, להכול, ניסיתי למנוע ממנה להמשיך עם הכדורים, לא הצלחתי".

יולי זולקוביץ'
יולי זולקוביץ' | צילום: חדשות 13