יולי זולקוביץ' נמצאה מתה בדירתה: "החשוד ראה שמצבה רע – והלך"

השופטת אמרה בדיון בהארכת המעצר כי החשוד לא עשה דבר כדי לסייע לצעירה, למרות שבאותו הבוקר היו סימנים ש"האירו נורות אדומות". האב לחדשות 13: "הוא לימד אותה להשתמש בסמים וסיפק לה אותם"

זמן צפייה: 02:24

יולי זולקוביץ' היא הצעירה שמתה אמש (שלישי) בדירתה בתל אביב. כזכור, בן זוגה אליה שקון נעצר ומעצרו הוארך בחמישה ימים. השופטת אמרה בדיון כי "מתיק החקירה עולה שהחשוד כבר בבוקרו של אותו היום ראה כי מצבה לא טוב, מחרחרת, לא הצליח להעיר אותה, סימנים שהאירו נורות אדומות - לא היה צריך ללכת כך לדרכו, בעיקר כשידע מה ההיסטוריה שלה, עניין זה לחובתו ולא לזכותו".

עוד קבעה השופטת כי "יש עדויות שהוא סיפק לקרבן את האמצעים. לכן גם המשיכה להתגורר עימו על אף הצו שאסר עליהם לתקופה מסוימת בעקבות חשד לעבירות אלימות". אביה של בת ה-18 סיפר לחדשות 13 כי שקון הוא זה שלימד אותה להשתמש בסמים וגם סיפק לה אותם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רצח כפול בצפון: גבר ירה למוות באמו ובאחיו, אח נוסף במצב קשה

חיסון הקורונה של פייזר אושר בבריטניה; צפויה לחסן בשבוע הבא

ארה"ב: נפתחה חקירה בחשד לשוחד כספי בתמורה לחנינה מהנשיא

יולי זולקוביץ'
יולי זולקוביץ' | צילום: חדשות 13

עו"ד יוסי פרידמן שמייצג את שקון מטעם הסניגוריה הציבורית מסר כי "מדובר בבחור צעיר נורמטיבי ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם החוקרים באופן מלא ומכחיש את החשדות. לטענתו, במשך התקופה האחרונה עשה רבות כדי לסייע לחברתו להיגמל מכדורי ההרגעה והשינה שאליהם הייתה מכורה מספר שנים. לאור האירוע הוא נמצא במצב נפשי קשה וטרם מאכל את פטירתה של חברתו".

אמש התקבל דיווח במשטרה לפיו צעירה בגיל העשרה נמצאת במצב אנוש ברחוב בכרם התימנים. בתום ניסיונות החייאה שבוצעו בה, מותה נקבע בבית החולים איכילוב שבתל אביב וגופתה הועברה אל המכון לרפואה משפטית.