הסכם פשרה: יאיר נתניהו יפוצה ב-30 אלף שקל מהנהג שהקליט אותו

בהסכם שנחתם בין שני הצדדים נקבע כי רועי רוזן ישלם לבנו של ראש הממשלה תוך 21 ימים, בעקבות הדלפת שיחותיו עם חבריו. "מצטער על הפגיעה שנגרמה לו בשל פרסום הדברים"

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו | צילום: חדשות 13

בית משפט השלום בתל אביב הסכים היום (ראשון) לקבל את הסכם הפשרה בין רועי רוזן, הנהג שהקליט את שיחות יאיר נתניהו עם חבריו, לבנו של ראש הממשלה. לפי ההסכם, רוזן יפצה את נתניהו בסכום של 30 אלף שקלים, תוך 21 יום.

להסכם צורף מכתב התנצלות של רוזן, שבו כתב הנהג כי "במסגרת עבודתי, הקלטתי חילופי דברים שנאמרו ברכב. לא עשיתי זת בכוונה לפגוע ביאיר נתניהו, שככלל התנהג אלי בחברות ובכבוד ואני מצטער על הפגיעה שנגרמה לו בשל פרסום הדברים, ובשל התחושה שנפרץ המרחב הפרטי שלו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

פרשת נעמה יששכר: גם ההאקר הרוסי עתר לבג"ץ נגד הסגרתו

"החשד התחזק": מעצר החשוד ברצח אשתו בקריות הוארך בפעם החמישית

מהיום: נוסעים יחידים שייתפסו ב"נתיב פלוס" – ייקנסו

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו | צילום: פייסבוק

כזכור, לפני כשנתיים נחשפו הקלטות נתניהו הצעיר, שבהן הוא נשמע משוחח עם חברו ניר מימון, בנו של טייקון הגז קובי מימון בתום ביקור במועדון חשפנות בקיץ 2015. במהלך השיחה נשמעים שני הבנים משוחחים על מתווה הגז ומתווכחים על מה שנשמע כמו תשלום לחשפניות. ההקלטות נחשפו על ידי כתב "החדשות" גיא פלג. בנו של ראש הממשלה נשמע אומר כי "אבא שלי עשה לאבא שלך עשה אחלה עסקה. אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר ואתה מתווכח איתי על 400 שקל".

יש לציין כי השיחה הוקלטה בעת שנערכו דיונים על מתווה הגז. לקובי מימון היה אינטרס בהוצאת המתווה לפועל בשל שליטתו על אחת משותפויות הגז. בנוסף לכך, נתניהו אף הציע בצחוק לחבריו את שירותיה של בת זוגו לשעבר.

בתגובה להקלטות אמר נתניהו הצעיר כי "צפיתי הערב בכתבה צהובה ומבישה שהציגה הקלטות סתר לא חוקיות. בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים. הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם.

"כמו כן, הדברים שאמרתי לניר מימון היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו", המשיך בנו של ראש הממשלה.