ביים התאבדות וארגן הלוויה: קצין צה"ל לשעבר חשוד ברצח אשתו

הותר לפרסום: גיא שפירא חשוד כי חנק למוות את אשתו במעלה אדומים לפני כשלושה שבועות. מהחקירה עלה החשד כי חתך את ורידיה וניסה להציג את המקרה כהתאבדות. אחרי כן נמלט וניסה לשים קץ לחייו

זמן צפייה: 03:03

בית המשפט התיר היום (חמישי) לפרסום כי קצין לשעבר בצה"ל ואיש הייטק, גיא שפירא, חשוד ברצח אשתו, רחל, לפני כשלושה שבועות. האירוע התרחש, על פי החשד, במעלה אדומים בחודש שעבר, אז הודיעה האישה לבעלה כי בכוונתה לעזוב אותו ולהתגרש ממנו. עקב הבשורה הזאת, חושדים במשטרה כי שפירא חנק את אשתו למוות, הכניס את גופתה לאמבטיה בביתם המשותף וחתך את ורידיה כדי שהמקרה ייראה כהתאבדות.

בתחילת החקירה טרם עלה החשד לרצח, אך בהמשך הגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית, שם התגלו הסימנים המעידים על החשד כי האישה מצאה את מותה כתוצאה מחניקה. במקביל, הגיע הגבר להלווייתה ואף אירגן אותה, ככל הנראה כדי להסיר מעצמו את החשד. עם זאת, לאחר שהתקבלו התוצאות של המכון לרפואה משפטית, המשטרה החליטה כי הבעל חשוד בביצוע המעשה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>
דיווח: מצרים תאפשר הקלות במעבר רפיח – ואף ייצוא מהרצועה

טקסס: שופט פדרלי חסם את אפשרויות אכיפת חוק ההפלות

מחקר: הסיכון לדלקת בשריר הלב לאחר חיסון קורונה – נמוך מאוד

רחל שפירא שעל פי החשד נרצחה על ידי בעלה
רחל שפירא שעל פי החשד נרצחה על ידי בעלה

אחרי שנמלט מהמשטרה, הוא אותר בדרום הארץ סמוך ללקיה. כאשר השוטרים הגיעו אליו, הוא ניסה לשים קץ לחייו באמצעות אקדח שהיה ברשותו, נפצע קשה ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. כשבוע לאחר מכן, הוא שב להכרתו ובחקירתו הודה במעשים ואף שחזר אותם. היום הוא הובא להארכת מעצרו בפעם השלישית ומעצרו הוארך בשבעה ימים עד להגשת הצהרת תובע.

גיא שפירא בדיון בהארכת מעצרו
גיא שפירא בדיון בהארכת מעצרו

עו"ד עידן גמליאלי, שמייצג את גיא שפירא מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "מדובר באירוע טרגי וקשה. גיא שיתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים. לדבריו, לא הייתה לו כל כוונה לגרום למותה של המנוחה. אנו ממתינים לסיום החקירה".