חשד לפשע שנאה בירושלים: מסגד הוצת - כתובת נאצה רוססה על קיר

בצל הריסת מאחז בלתי חוקי, שריפה פרצה בבית תפילה מוסלמי בשכונת בית צפאפא. על קירות המבנה רוסס גרפיטי, שבו נכתב: "הורסים ליהודים? 'קומי אורי' הורסים לאויבים". המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:23

חשד לפשע שנאה בירושלים: מסגד בשכונת בית צפאפא הוצת הלילה (שישי) וכתוב נאצה רוססה על אחד הקירות, שבה נכתב "הורסים ליהודים? 'קומי אורי' הורסים לאויבים". המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

לפני כחודש הוצתו שני כלי רכב בכפר הפלסטיני פרעתא שבאזור שכם. נוסף על כך, רוססו על בתים במקום כתובות נאצה, כאשר בין היתר נכתב "ד"ש מקומי אורי" ו"שקט ייענה בשקט". המשטרה הגיעה לכפר כדי לאסוף ממצאים, וחוקרת את נסיבות האירוע. בד בבד, שני כלי רכב הושחתו הלילה בחברון.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טראמפ: אחשוף את תוכנית השלום לפני הגעת נתניהו וגנץ

הקטל בדרכים: רוכב אופנוע בן 34 נהרג בכביש 4 סמוך לאשדוד

התחזית: גשום וסוער בכל הארץ; ייתכן שלג בהרים

חשד לפשע שנאה בכפר הפלסטיני פרעתא שבאזור שכם, רכב שהוצת
חשד לפשע שנאה בכפר הפלסטיני פרעתא שבאזור שכם, רכב שהוצת | צילום: חדשות 13

ארגון תג מאיר מסר בתגובה לאירוע בשומרון כי "פעולת הטרור היהודי הלילה הינה הפעולה ה-60 במספר המדווחת בשנת 2019. היישובים הפלסטיניים/ערביים הנמצאים באחריות הביטחונית של מדינת ישראל מותקפים על ידי פורעי תג מחיר אחת ל-6-5 ימים, ללא הפרעה ממשית של כוחות הביטחון הישראליים".

יום קודם לכן הושחתו 18 כלי רכב בשכונת חלאילה הפלסטינית, בסמוך לגבעת זאב שליד ירושלים. צמיגי כלי הרכב נוקבו, ועל חלקם רוסס צבע. נוסף על כך, רוססה כתובת הנאצה: "ערבים? לגרש או להרוג", על קיר סמוך לרכבים.