הקטל בדרכים: רוכב אופנוע בן 34 נהרג בכביש 4 סמוך לאשדוד

צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של הגבר, שככל הנראה החליק ופגע ברכב פרטי דרומית לצומת שדה עוזיהו. נהג המכונית יצא ללא פגע. "הוא היה ללא נשימה ודופק"

אמבולנס וניידת משטרה (ארכיון)
אמבולנס וניידת משטרה (אילוסטרציה) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הקטל בדרכים: רוכב אופנוע בן 34 נהרג הלילה (שישי), לאחר שהחליק ופגע ברכב פרטי בכביש 4 דרומית לצומת שדה עוזיהו סמוך לאשדוד. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. נהג המכונית, כבן 30, יצא ללא פגע.

פרמדיק מד"א יקי אטרקצי סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש רכב ואופנוע, ובסמוך שכב על הכביש גבר כבן 34 מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות , ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טראמפ: אחשוף את תוכנית השלום לפני הגעת נתניהו וגנץ

סימני האזהרה: כיצד ניתן לזהות אם ילדינו נמצאים במצוקה?

התחזית: גשום וסוער בכל הארץ; ייתכן שלג בהרים

שלשום נהרג גבר כבן 50 לאחר שהתנגש עם רכבו במעקה בטיחות בכביש 5, סמוך לצומת ברקן. כוחות ההצלה שהגיעו למקום חילצו אותו מהרכב ומצאו אותו ללא סימני חיים, כך שצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

מוקדם יותר השבוע נהרגו אבי מיכאלי בן ה-55 ואמו רוסיקו שימשלשווילי בת ה-81 בתאונת דרכים בכביש 4, סמוך למחלף יבנה. השניים נהגו בכביש לכיוון צפון, ובשלב כלשהו התנגשו בגדר בטיחות מבטון והתהפכו עם הרכב. האם והבן נלכדו ברכב, וכוחות הצלה שהוזעקו לזירה פעלו לחילוצם. צוותי מגן דוד אדום ניסו לבצע בהם פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותם.

באותו בוקר, הולך רגל כבן 70 נהרג מפגיעת רכב מסחרי בשכונת ראס אל-עמוד שבמזרח ירושלים. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא במצב אנוש - שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.