פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה פתחה בחקירה פלילית

בעקבות הפרסום בחדשות 13 אודות הטענה כי שני שחקני מכבי תל אביב קיימו יחסי מין עם נערות, המשטרה הודיעה כי תחקור את הנושא. השחקנים יזומנו לחקירה. צו איסור פרסום הוצא לפרשה

זמן צפייה: 05:10

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי פתחה בחקירה פלילית של הפרשה שנחשפה בחדשות 13, במסגרתה נבדקת טענה כי שני שחקני מכבי תל אביב קיימו יחסי מין עם נערות. צו איסור פרסום הוצא לפרשה והשחקנים יזומנו לחקירה. זאת, לאחר שמוקדם יותר היום המשטרה פתחה בבדיקה.

מבדיקת המשטרה עולה כי ישנו חשד סביר לביצוע עבירה פלילית של השחקנים, והיא צפויה לפתוח בחקירה כבר היום בחשד לבעילה אסורה בהסכמה. לאחר שייגבו עדויות ממעורבים השחקנים יזומנו לחקירה באזהרה.

עוד בחדשות 13:

אחיו של אחד הכדורגלנים מפרשת הקטינות: "זה בכלל לא היה"

בעקבות חשיפת פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה פתחה בבדיקה

פרשת הכדורגלנים והקטינות: "על בעלי מכבי ת"א להשעות השחקנים"

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | צילום: שאטרסטוק

בתוך כך, אחיו של אחד הכדורגלנים הכחיש את המיוחס לבן משפחתו, ואמר כי "אני לא מאמין שזה קרה - זה בכלל לא היה. לא אכפת לי מה עושים ומה אומרים זה לא מעניין אותי".

"האמת שבמצבים כאלה אני בדרך כלל לא מדבר איתו כי בטח אנשים מבלבלים לו את המוח. אני אוהב את אח שלי, הוא האח הקטן הוא החיים שלי, אבל אין לי דיבור איתו במצבים כאלה יש את ההורים שלי והם אחראים עליו לא אני", המשיך. "אמרתי לו שידבר איתי אם הוא צריך עזרה".

עדי כרמלי, עורך דינם של השחקנים, מסר: "שני הכדורגלנים לא עברו כל עבירה. בידינו ראיות חד משמעיות כדי להוכיח את גרסת מרשינו, אותן אנחנו נציג למשטרה בבוא העת".

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | צילום: רויטרס

במקביל, דווח ב"ידיעות אחרונות" כי הספורטאים סיפרו בשיחות עם קרוביהם שהם "לא ידעו שהן קטינות - הן סיפרו לנו משהו אחר". ממכבי תל אביב נמסר בתגובה לפרסום כי "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו".

יו"ר נעמת התייחסה אף היא למקרה ושיגרה מכתב לבעלי מכבי ת"א, ובו דרישה להשעיה מידית של שחקני מכבי תל אביב אשר בעניינם מתנהלת בדיקה. "מדובר בעבירות לכאורה חמורות ביותר", ציינה. "לנוכח המצב ועד למיצוי פעולות המשטרה בנידון, אני פונה אליך בדרישה להשעות את השחקנים המעורבים לכאורה".