אחיו של אחד הכדורגלנים מפרשת הקטינות: "זה בכלל לא היה"

לאחר חשיפת הפרשה בחדשות 13, בן משפחתו של אחד משחקני מכבי ת"א, שנטען שקיים יחסי מין עם נערה, הכחיש את המיוחס לאחיו: "לא אכפת לי מה אומרים - אני לא מאמין שזה קרה"

זמן צפייה: 05:10

פרשת הכדורגלנים והקטינות: אחיו של אחד הכדורגלנים שמעורבים בפרשה שנחשפה אמש בחדשות 13, הכחיש היום (חמישי) את המיוחס לבן משפחתו, ואמר כי "אני לא מאמין שזה קרה - זה בכלל לא היה. לא אכפת לי מה עושים ומה אומרים זה לא מעניין אותי".

"האמת שבמצבים כאלה אני בדרך כלל לא מדבר איתו כי בטח אנשים מבלבלים לו את המוח. אני אוהב את אח שלי, הוא האח הקטן הוא החיים שלי, אבל אין לי דיבור איתו במצבים כאלה יש את ההורים שלי והם אחראים עליו לא אני", המשיך. "אמרתי לו שידבר איתי אם הוא צריך עזרה".

עדי כרמלי, עורך דינם של השחקנים, מסר: "שני הכדורגלנים לא עברו כל עבירה. בידינו ראיות חד משמעיות כדי להוכיח את גרסת מרשינו, אותן אנחנו נציג למשטרה בבוא העת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

שר ופיזר שטרות על הגופה: עמית אלמוג הואשם ברצח מאיה ווישניאק

הנהג שדרס למוות את הנער שלו אמסלם הורשע בהמתה בקלות דעת

"איבד צלם אנוש": מאסר עולם לגבר שרצח את בת דודו והעלים הגופה

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | צילום: רויטרס

יו"ר נעמת התייחס אף היא למקרה ושיגרה מכתב לבעלי מכבי ת"א, ובו דרישה להשעיה מידית של שחקני מכבי תל אביב אשר בעניינם מתנהלת בדיקה. "מדובר בעבירות לכאורה חמורות ביותר", ציינה. "לנוכח המצב ועד למיצוי פעולות המשטרה בנידון, אני פונה אליך בדרישה להשעות את השחקנים המעורבים לכאורה".

כאמור, אתמול נחשף כי נבדקת תלונה, שלפיה שני שחקני כדורגל בכירים בליגת העל קיימו יחסי מין עם קטינות בנות פחות מ-16. התלונה הגיעה למועדון של מכבי תל אביב בכדורגל, שבו משחקים שני הספורטאים הבכירים, וגם לבית הספר התיכון שבו לומדות הנערות.

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם כי בעקבות חשיפת הפרשה, המשטרה פתחה בבדיקה. במקביל, דווח ב"ידיעות אחרונות" כי הספורטאים סיפרו בשיחות עם קרוביהם שהם "לא ידעו שהן קטינות - הן סיפרו לנו משהו אחר". ממכבי תל אביב נמסר בתגובה לפרסום כי "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו".

כדורגל
כדורגל | צילום: גטי אימג'בנק

עוד דווח בעיתון כי הנערות לא רצו להתלונן על המקרה במשטרה, וחברותיהן ללימודים היו אלו שהעבירו את התלונה לבית הספר, שדיווח על כך למועדון הבכיר. הנהלת מכבי תל אביב עוד לא נקטה צעדים בעניין, כאשר שני השחקנים הגיעו אתמול לאימון כרגיל וגילו על הפרשה דרך התקשורת. הספורטאים סיפרו לחבריהם כי פגשו את הקטינות במסיבה לפני יותר מחודש ואף הספיקו לנתק עמן קשר מאז.

לפי הדיווח, הארבעה התכתבו דרך ברשתות החברתיות אינסטגרם וואטסאפ, כאשר אחד מהכדורגלנים שלח לאחת מהנערות תמונה שלו ושל חברו וכתב "מתי דאבל דייט?". כמו כן, השתיים התכבתו ביניהן ושוחחו על יחסי המין שקיימו עם השחקנים. אחת מהן אף צילמה את עצמה בדירתו של אחד הספורטאים. שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיב בתוכנית של אודי סגל וקרן מרציאנו בגל"צ על חשיפת חדשות 13, ואמר כי "לא הייתי רוצה ששחקנים שעשו דבר כזה ישחקו בקבוצה שאני אוהד".