יועץ נוסף של נתניהו הפר בידוד - ביקר במרכול אחרי ששב מארה"ב

ראובן עזר, יועצו המדיני של רה"מ, נצפה בסופרמרקט ביום שישי, בניגוד להנחיות לפיהן עליו לשהות בבידוד עם חזרתו מוושינגטון. אמש נראה היועץ טופז לוק בבלפור. לא צפויה נגדם חקירה פלילית

זמן צפייה: 02:43

יועצו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראובן עזר, הפר בידוד ונצפה בסופרמרקט ביום שישי האחרון לאחר שובה ארצה של המשלחת בטקס חתימת הסכמי השלום בוושינגטון.

בדיקת הפרת הבידוד של עזר ושל טופז לוק, שנצפה אמש בבלפור, עברה ממחוז ירושלים לאגף החקירות והמודיעין במטה הארצי. לא צפויה חקירה פלילית בנושא, ובמשטרה בוחנים האם להטיל על השניים קנסות של 5,000 שקלים על בסיס הראיות שקיבלו.

כזכור, אמש (ראשון) מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב בלפור בירושלים זיהו בהפגנה את טופז לוק, יועצו, שהיה גם הוא חלק מהמשלחת לארצות הברית, למרות שהוא אמור לשהות בבידוד לפחות עד מחר. אחד המפגינים תיעד אותו ואת דובר נתניהו עופר גולן, בטענה שהשניים ניסו לצלם "מכחישי קורונה" שהיו במקום, לטובת קמפיין נתניהו והליכוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים
ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים | צילום: חדשות 13

תנועת הצעירים "קומי ישראל", הלוקחת חלק בהפגנות, מסרה: "טופז לוק, דובר רה"מ, נתפס הערב בכיכר פריז, מפר בידוד, מסכן את בריאות הציבור, מביים סצנה של הפגנה נגד הקורונה על מנת לבסס את הקמפיין השקרי והמסית של מפגינים ״מפיצי המחלות״, קמפיין שהוביל הערב לניסיון דריסה של מפגינים. תנועת הצעירים 'קומי ישראל' קוראת למשטרת ישראל לטפל באירוע במלוא חומרת הדין".

יועצי נתניהו, טופז לוק ועופר גולן, בהפגנה בבלפור | צילום: יואב גלזנר

מהליכוד נמסר בתגובה: "טופז לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו. בניגוד לפרסומים, עופר גולן לא נמצא בבידוד".