חשד: שני צעירים השתמשו בבת 15 כנערת פיתוי למטרות שוד

מחקירת המשטרה עולה כי השניים, תושבי ירושלים ומעלה אדומים, הפיצו את מספר הטלפון של הנערה וכן פרסמו תמונות חושפניות שלה כדי לקבוע פגישות בעלות אופי מיני עם גברים - שאותם שדדו

גבר עצור (אילוסטרציה)
גבר עצור (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

שני צעירים, תושבי מעלה אדומים וירושלים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בשבוע שעבר בחשד שביצעו עבירות סרסרות ומין והשתמשו בנערה בת 15 כנערת פיתוי כדי לקבוע פגישות עם גברים - ולגנוב מהם כסף. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונה של אדם, שטען כי השניים שדדו אותו לאחר שקבעו איתו באמתלת שווא ביער בצפון העיר ירושלים.

בעקבות פנייתו למשטרה, התברר כי הצעירים השתמשו בטלפון הנייד של הקטינה לצורך התכתבויות בעלות אופי מיני, במטרה לקבוע פגישות אינטימיות עם קורבנות ולשדוד אותם. על פי החשד, השניים נהגו לשלוח ל"מעוניינים" תמונות אינטימיות של הנערה וכן הפיצו את מספרה ברשתות חברתיות שונות, וכך גרמו לגברים להגיע ל"פגישה" עימה. עוד עלה החשד, כי אחד הצעירים ביצע בקטינה עבירות מין.

Phonew
טלפון נייד | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"משחררות את דלאל": קמפיין לשחרור אישה שרצחה את בעלה המתעלל

הגיע עם בן זוגו למסעדה – ולא הוכנס: "אמרו שזוג זה גבר ואישה"

הותקפה על ידי גבר אלמוני – בלב ת"א: "חשבתי שאני עומדת למות"

אחד מהם ברח במשך כמה ימים ונתפס בצפון הארץ על ידי המשטרה. מעצרם הוארך על ידי בית משפט השלום בירושלים, והיום צפויה הארכה נוספת של מעצר אחד מהם.

הם נחקרו בחשד לעבירות בעילת קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית, סרסרות מחמירה בקטינה שמלאו לה 14, קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לעשות פשע, וכן שוד מזויין בחבורה ובאלימות.