"שפכה עליו דלק - והציתה": בת 36 מואשמת בחבלה בבן זוגה לשעבר

מכתב האישום עולה כי נורית שמייב הגיעה לביתו של יניב אימנילוב לאחר סכסוך כספי שהתגלע בין השניים, הציתה אותו - ונמלטה. כתוצאה מהמעשה, נכווה הצעיר ב-30% משטח גופו

זמן צפייה: 00:57

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד נורית שמייב, תושבת פרדס חנה בת 36,  בגין הצתת בן זוגה לשעבר יניב אימנילוב בן 29. שמייב מואשמת בגרימת חבלה בכוונה מחמירה.

על פי כתב האישום, אימנילוב ושמייב היו בני זוג שנפרדו במהלך חודש נובמבר השנה. ביום ה-15 של אותו החודש, החל סכסוך על רקע כספי בין בני הזוג לשעבר. במהלך ההתכתבות ביניהם, השתמש אימנילוב במלים בוטות כלפי אשתו לשעבר וילדיה. זמן קצר לאחר מכן, היא נסעה עם אחיה לבית הוריו של בן זוגה שלעבר, היכן שהתגורר באותה עת, ובדרך עצרה בתחנת דלק ומילאה דלק בבקבוק שמצאה ברכב.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>  

לקראת הגבלות נוספות? קבינט הקורונה יתכנס ביום ראשון

כ"ץ דורש: יש להביא את תקציב 2020 לאישור הממשלה ביום ראשון

שני עשירי ישראל שחשודים בעבירות מס חמורות: אמיר ואיציק דיין

אישה באזיקים
אישה באזיקים | צילום: רויטרס

לאחר שהחנתה את רכבה ליד בניין מגוריו של אימנילוב, אחיה של שמייב ביקש מאימנילוב לרדת למטה במטרה לשוחח עמו, ובשלב זה יצאה שמייב מהרכב תוך כדי שהיא אוחזת בבקבוק עם הדלק. שמייב התקרבה אל אימנילוב, שפכה דלק על פלג גופו העליון והציתה אותו, ובזמן שהוא בער - היא נמלטה מהמקום. כך, כאמור, על פי כתב האישום.

כתוצאה מההצתה, אימנילוב פונה לבית החולים עם כוויות בדרגה שנייה באזור הראש, הצוואר והחזה, בשטח כולל של 30% מגופו. כאמור, אימנילוב הורדם ואושפז במחלקת טיפול נמרץ, שם שהה עד 1 בדצמבר.

בעקבות האישום, עורך דינו של אימנילוב, נחמי פיינבלט, מסר כי "מדובר באירוע חמור ואכזרי ביותר. אנחנו שמחים שהוגש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים של בת זוגו לשעבר, ואנו מקווים שבית המשפט ייתן לה עונש מרתיע הכולל שנות מאסר רבים".  עוד הוסיף פיינבלט: "הדבר הזה משאיר לא רק צלקות בגופו אלא גם בנפשו ושל כל בני משפחתו".