"אשרוף לך את הפנים": אישום נגד תושב י-ם בגין תקיפת גרושתו

אושר אפשטיין בן ה-23 נאשם שתקף, איים וביצע מעשה מגונה באשתו לשעבר. מכתב האישום עולה כי הוביל אותה למקום מבודד, תפס בשיערה והצית אותו כשהוא אומר לה: "את יפה ככה עם כל הדם"

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד אושר אפשטיין, תושב העיר בן 23, בגין תקיפה הגורמת חבלה בכוונה מחמירה, איומים, מעשה מגונה תוך גרימת חבלה והתעללות באישה ועבירות נוספות שביצע באשתו לשעבר לאחר שהתגרשו. לפי כתב האישום, במהלך שנת 2019 ועל רקע חשדותיו כי אשתו לשעבר בגדה בו, הכה אותה אפשטיין בכמה מפגשים, משך בשיערה, דחף את ידיו בכוח לפיה וחנק אותה בחוזקה. בנוסף, לאחר שעזבה את ביתו, דרש ממנה לשוב אליו - ואיים לשרוף לה את הבגדים אם לא תשוב.

מכתב האישום עולה כי באחד המפגשים ביוני 2019, החליט אפשטיין לפגוע בגרושתו פגיעה חמורה. לשם הוצאת התוכנית לפועל, בשעת לילה מאוחרת הוביל אותה לעבר תא עשוי בטון הנמצא במקום מבודד בחצר בית ספר, ושם הכה בעוצמה את פניה. בהמשך, תפס הנאשם את גרושתו בשיערה ומשך אותה לתוך התא, והחל להכות אותה באכזריות בכל חלקי גופה במשך שעה וחצי וגרם לה חבלות חמורות.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

אונס בת ה-7: הפרקליטות הצבאית חזרה בה – הנאשם ישוחרר

"תקופה קריטית למזה"ת": החלה הפסגה בין ישראל, ארה"ב ורוסיה

רוחאני: "הסנקציות נגדנו ייכשלו – ממשל טראמפ מיואש"

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: רויטרס

אפשטיין תקף שוב ושוב את גרושתו, איים עליה שיהרוג אותה, משך את אצבעה בחוזקה לאחור ופרק אותה ממקומה. לאחר מכן, תפס את ידה השמאלית ואיים עליה כי ישבור לה אצבע אחר אצבע עד שתספר לו עם מי בגדה בו. הוא המשיך לתקוף את המתלוננת, סטר לה, דחף אותה - וחנק אותה. בהמשך, ביצע בה מעשה מגונה תוך גרימת חבלה גופנית.

בחלוף שעה מעת תחילת האירוע, למרות תחנוניה של המתלוננת, אפשטיין לא חדל ממעשיו ואיים עליה: "אולי אני אשרוף לך את הפנים". הוא הוציא מצית ואיים עליה כי ימצא חפץ חד ויחתוך את פניה. אפשטיין אחז במצית הדולקת והצית את חלקו הקדמי של שיערה המונח על מצחה, עד שהגיע לשורש השיער. תוך כדי מעשה אמר לה: "את יפה ככה עם כל הדם".

אפשטיין נטל את המצית בעודה רותחת והניח אותה על רגלה של אשתו לשעבר באזור ברכה הימנית, וכתוצאה מכך נגרמו לה כוויות. לאורך האירוע, חזר הנאשם ואיים כי זהו יומה האחרון ואף ניסה לשכנע אותה לספר לו עם מי בגדה בו, תוך שאמר לה כי אם תתוודה - תסבול פחות.