התכתבויות ישועה חיזקו את תזת התביעה: תשקול לבצע השלמות חקירה

פרסום ראשון: במיילים של מנכ"ל "וואלה" לשעבר נמצאו דרישות מהזוג נתניהו שלא היו ידועות למדינה, שתבחן אם לזמן את אנשי האתר לעדות נוספת. מנגד, נמצאו גם בקשות של אבי גבאי שמסייעות להגנה

זמן צפייה: 01:34

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: לקראת חידוש המשפט נגד נתניהו בשבוע הבא, הפרקליטות תבחן אם לזמן את אנשי "וואלה!" לעדות נוספת - כך פורסם הערב (שני) לראשונה בחדשות 13. כזכור, בהתאם להחלטת השופטים, המדינה העבירה לסנגוריו של נתניהו חומרים מהנייד של עד התביעה המרכזי אילן ישועה, וכעת מתברר כי התכתובות שהתגלו שם מחזקות את התזה של התביעה.

בנייד של ישועה נמצאו התכתבויות רבות בינו לבין בני הזוג אלוביץ' ואנשי "וואלה!", שמציגות את הדרישות שהעבירו בני הזוג למערכת - מנתניהו. כמה מהדרישות, כך מתברר, כלל לא היו ידועות לפרקליטות ולכן, בכוונת המדינה להביא את ההוכחות בפני בית המשפט. אלא, שהפרקליטות תצטרך למצוא עד לכך.

לצד זאת - ובדומה לקו ההגנה, בראיות החדשות ישנן בקשות מפוליטיקאים ואנשי עסקים, כמו אבי גבאי, שפנו לישועה עם בקשות שונות. אחת האופציות שעומדות כעת בפני הפרקליטות היא לזמן, כאמור, את אנשי "וואלה!" להשלמות חקירה, אולם מדובר בצעד חריג למדי. מנגד, סנגוריו של נתניהו צפויים להתנגד להצגת התכתובות הללו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

15 שנה אחרי: חזבאללה מפרסם סרטון חדש של חטיפת גולדווסר ורגב

נתונים שהוצגו למשרד הבריאות: מחלימים מוגנים יותר ממחוסנים

אש מודה: פרסמנו נתונים שגויים על שיעור החיוביים במשך שבועות

אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר
אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר | צילום: אורן בן חקון

פרקליטי אלוביץ', עורכי הדין ז'ק חן ומיכל עוזר, מסרו בתגובה: "לאחר שהסתבר כי חומר חקירה עצום ממדים שמפרק את התזה הבסיסית בכתב האישום לא נמסר להגנה - מבקשת התביעה להפוך את היוצרות ולהציג בתקשורת כאילו נמצא חומר שמחזק את טענותיה. מדובר בטענת קש וגבבה שאין בה כלום. עד כמה אין בה דבר יתברר בקרוב מאוד בבית המשפט המוסמך".

מטעמו של נתניהו נמסר בתגובה: "מדובר בקשקוש, וכולם יווכחו בכך בבית המשפט".

בפרקליטות סירבו להתייחס לדברים.