משפט נתניהו: עורך "וואלה" לשעבר זומן לעדות נוספת במשטרה

פרסום ראשון: בעקבות מידע חדש שהתגלה בתכתובות המיילים בין אילן ישועה והעורך הראשי של וואלה דאז, אבי אלקלעי, עולים לכאורה מקרים נוספים בהם הנחית ישועה על אלקלעי פרסום על אודות נתניהו

זמן צפייה: 01:23

פרסום ראשון: בעקבות מידע חדש שהתגלה בתכתובות המיילים בין מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה והעורך הראשי לשעבר של האתר, אבי אלקלעי, במסגרת משפט נתניהו, ביקשה היום (ראשון) הפרקליטות מהמשטרה, לזמן את אלקלעי לעדות נוספת. במסגרת קריאת המיילים שהתגלו לאחרונה, הבחינו בפרקליטות במקרים נוספים שבהם הנחית, אילן ישועה הוראות לאבי אלקלעי, אז עורך וואלה, בנוגע לפרסומים אודות ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו, ולכן החליטו לזמן את אלקלעי לעדות נוספת במשטרה.

מטעם בית המשפט המחוזי נכתב: "מדובר בהשלמת חקירה ממוקדת וקצרה הנוגעתלעד אחד בלבד, הנוגעת לנושאים עליהם העיד ושתכלול תכתובות מתוך חומר החקירה הקיים ומתוך החומר שאותר בהשלמת החקירה". עוד נמסר מהמחוזי בירושלים כי עדותו של אלקלעי לא תשמע בקרוב, משום שהמשפט נמצא בראשית דרכו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אלוף פעמיים: השחיין מארק מליאר שבר שיא עולם וזכה בזהב שני

בנט לפני המראתו לארץ: "כל מטרות הביקור הושגו, ואף מעבר לכך"

בקשת העיכוב נדחתה: יאיר נתניהו ישלם פיצויים לאבי אלקלעי

אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר
אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר | צילום: ללא קרדיט

המיילים התגלו בטעות לפני כמה שבועות על ידי צוות ההגנה של שאול אלוביץ', המואשם במתן שוחד לנתניהו, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. בשבועות האחרונים עברו בפרקליטות בקדחתנות על המיילים של ישועה. במיילים מופיעות, בין היתר, גם בקשות של פוליטיקאים ואנשי עסקים נוספים מישועה וכן בקשות נוספות מצד ישועה המופנות לעורכי וואלה בעניין בני הזוג נתניהו, על פי בקשתם לכאורה של בני הזוג אלוביץ'.

כזכור, בכתב האישום בתיק 4000,  מואשם נתניהו כי קיבל שוחד משאול אלוביץ', הבעלים של בזק ואתר החדשות "וואלה" באותה התקופה, בדמות סיקור אוהד והשפעה על התכנים המתפרסמים באתר, בתמורה לקידום ענייניו הרגולטוריים של אלוביץ', בעיקר בכל הנוגע למיזוג בין חברות התקשורת "בזק" ו"יס". כמו כן, מואשם ראש הממשלה לשעבר במרמה ובהפרת אמונים. אילן ישועה הינו עד מרכזי של התביעה בפרשה, המתנהלת מהמשפט נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ומו"ל ידיעות אחרונות ארנון "נוני" מוזס.