למרות שהגופה לא נמצאה: תושב נצרת הורשע ברצח בת זוגו

בהכרעת דין חריגה ביהמ"ש הרשיע את עאווני זיאדאת בן ה-27 ברצח אשתו אחלאם ובהעלמת גופתה באוקטובר 2016. הצעיר מכחיש את המיוחס לו ויערער לעליון. "התוודה בפני אחותו שחנק אותה למוות"

זמן צפייה: 00:41

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע היום (שני) את עאווני עאמר זיאדאת בן 27 ברצח אשתו אחלאם זיאדאת, ובהעלמת גופת בחודש אוקטובר 2016. בית המשפט הרשיע את זיאדאת, למרות שהגופה לא נמצאה מעולם. כמו כן, הצעיר הורשע גם בעבירות של שיבוש מהלכי משפט וידיעות כוזבות וזוכה מעבירה של חטיפה לשם רצח.

השניים היו נשואים מזה כשנה, והמנוחה אף הייתה בחודשי היריון מתקדמים. במהלך תקופת נישואיהם הקצרים, שררו בין בני הזוג יחסים עכורים. על כן, בעקבות חשדו כי המנוחה מעוניינת לעזוב אותו, החליט זיאדאת לרצוח אותה. הוא הזמין חדר בצימר בנצרת עילית ואמר למנוחה כי ברצונו לבלות עימה לילה מחוץ לבית. במהלך שהייתם בצימר, חנק למוות זיאדאת את אשתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר שהוסגר מתאילנד: נתי חדד נחת בישראל וירצה את המשך עונשו

בקשה בסביבת נתניהו: אבטחה למשפחת רה"מ – שנתיים אחרי הכהונה

שב"כ: נתפס החשוד שהרג את לוחם גולני עמית בן יגאל

אחלאם זיאדאת
אחלאם זיאדאת | צילום: חדשות 13

לאחר מכן יצא הצעיר מהצימר כשהוא נושא את גופת המנוחה על ידיו, הכניס אותה לרכב ועזב את המקום ונסע לבית אחותו. שם ביקש מבין זוגה מעדר ועזב את המקום. כעבור מספר שעות, שב לבית האחות והתוודה בפניה כי חנק את המנוחה למוות, וכי לעולם לא ימצאו את גופתה. למחרת, התייצב זיאדאת בתחנת המשטרה ומסר בכזב שהמנוחה נחטפה בדרכם מחיפה לנצרת.

בסיום הכרעת הדין טען זיאדאת כי "הצדק ייצא לאור, אף פעם לא רצחתי, אני לא יודע איפה הגופה". עורך דינו של זיאדאת אמר כי "הכרעת דין לא פשוטה עבור הלקוח שלי. נשקול את צעדינו. את דברינו נמסור בבית המשפט העליון".