חשד לרצח בצפון: שלושה גברים אותרו ירויים ליד שמורת תל דן

השלושה - בן 30 תושב בענה, בן 38 תושב סאג'ור ובן 41 תושב ג'דידה מכר, נמצאו עם סימני ירי ומותם נקבע במקום ע"י מד"א. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:23

חשד לרצח משולש: שלושה גברים אותרו הלילה (ראשון) ללא רוח חיים עם סימני ירי על גופם, במטעים הסמוכים לשמורת תל דן שבצפון. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע במקום את מותם של השלושה, חאמד חוסיין בן ה-30 מבענה, סאהר חסן בן ה-38 תושב סאג'ור וראמי אבו דאלאם, בן 41 מג'דידה מכר. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. המשטרה פתחה בחקירה.

יונתן לנקרי וטארק הייב, הפרמדיקים שהגיעו לזירה, סיפרו: "כשהגענו לשטח, הובילו אותנו לדרך עפר, שם ראינו שלושה גברים כבני 30 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כיתות א'-ד', צימרים ובתי כנסת: היום – השלב השני בהקלות הסגר

אלפים הפגינו נגד נתניהו ברחבי הארץ; שישה נעצרו בירושלים

ג'ונסון הכריז: בפעם השנייה – סגר יוטל בבריטניה למשך כחודש

ראמי יעקוב אבו דלאם
ראמי יעקוב אבו דלאם | צילום: באדיבות המשפחה
חשד לרצח בצפון
חשד לרצח בצפון | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, רק בשבוע שעבר אירעו כמה מקרי רצח בחברה הערבית. ביום רביעי היה זה ג'ומעה עיסא וחואח בן ה-42, שנורה למוות בלוד. בירי נפצע קל גם גבר כבן 50. יום לפני כן, היו אלה נוואף חאג' אשקראני, תושב טירה בן 23, ואדם זיאד אמון מירכא בן ה-20, אשר נורו למוות בשני אירועים שונים.

סאהר חסן, תושב סאג'ור, שלפי החשד נרצח בשמורת דן שבצפון | צילום: חדשות 13
חאמד חוסיין מבענה, שלפי החשד נרצח בשמורת דן שבצפון
חאמד חוסיין מבענה, שלפי החשד נרצח בשמורת דן שבצפון | צילום: באדיבות המשפחה