חשד לרצח בצפון: צעיר בן 20 נורה למוות בירכא

אדם זיאד אמון, תושב המועצה המקומית, פונה תחילה למרכז הרפואי גליל, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובודקת את הנסיבות

זמן צפייה: 00:14

חשד לרצח: אדם זיאד אמון, תושב ירכא בן 20, נורה הלילה (שלישי) למוות במועצה המקומית שבצפון. תחילה הוא פונה למרכז הרפואי גליל, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובודקת את הנסיבות. בעקבות הרצח, מניין קורבנות הפשיעה בחברה הערבית מתחילת השנה עלה ל-84.

הקבינט אישר: צהרונים לכיתות א'-ב' ומספרות ישובו לפעילות

הותר לפרסום: שב"ח הסתובב בראש העין עם אקדח במטרה לבצע פיגוע

"הבנתי שאני בסכנת חיים": התופעות החדשות שמתגלות אצל המחלימים

אדם זיאד אמון, נורה למוות בירכא
אדם זיאד אמון, נורה למוות בירכא | צילום: באדיבות המשפחה

בשבת, כזכור, הנער איתי יצחק בן ה-17 נרצח לאחר שהיה מעורב בקטטה עם נערים נוספים בני 17-16 בכפר מוקיבלה. הוא פונה לבית החולים העמק שבעפולה במצב אנוש, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ושבעה חשודים נעצרו.

ראש המועצה המקומית גלבוע עובד נור התייחס למקרה ואמר כי "הבשורה עצובה ומזעזעת, נעשה כל שביכולתנו לתמוך במשפחה. יש פה אירוע של קטטה של בני נוער שהתפתח למקרה מוות וזה יכול לקרות בכל מקום. אם זה קרה דווקא במועצה הזו זה יכול לקרות בכל החברה הישראלית".

איתי יצחק שנרצח בקטטה
איתי יצחק שנרצח בקטטה | צילום: באדיבות המשפחה

ביום ראשון, הובא יצחק למנוחות ביישוב גן נר שבו התגורר. אימו ספדה לו: "אתה לא כאן, וזה כל כך כואב לי. זה כאב שאי אפשר לתאר, אני לא מצליחה לתאר את המילים לאפלה הזאת. זה כמו מישהו שמכבה את האור".

"היום אנחונו נפרדים רק מהגוף שלך", המשיכה האם. "הרוח תישאר איתי, האישיות הכובשת הזו שלך, השקט, הצניעות, הרגישות, החוכמה. הלכת מוקדם מדי, אתה ילד שלא הספיק לעשות את כל מה שרצית, ומגיע לך להגשים את החלומות שלך. אנחנו נעשה את זה ביחד. אני מתחננת שתכניס קצת שמש לתריסים, ותהיה שמח איפה שאתה לא נמצא. תשלח לנו מדי פעם קרן אור, זה כל מה שאני רוצה ממך, לקבל סימן שאתה בסדר, שלא כואב לך. תודה שהיית איתנו 17 שנים".