בן 18 נרצח בכפר קאסם – שני צעירים נעצרו בחשד למעורבות

האלימות בחברה הערבית: אחמד עיסא, תושב העיר, נדקר ונדרס במהלך קטטה. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה עצרה שני בני 20 בחשד שהיו מעורבים במעשה

Whatsapp Image 2021 07 04 At 0
אחמד עיסא | צילום: באדיבות המשפחה

אחמד עיסא, תושב כפר קאסם בן 18, נרצח אמש (שבת) במהלך קטטה בעיר, שבה נדקר ונדרס. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, שם נקבע מותו. שני צעירים בני 20, תושבי המקום, נעצרו בחשד למעורבות באירוע. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

כזכור, אתמול נהרג באירוע ירי ח'אלד עומר נח'אש, תושב נצרת בן 19, בשכונת אבו אל אמיר שבעיר. הוא פונה לבית החולים האנגלי במצב אנוש ובהמשך נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע בחשד שמדובר ברצח.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתגובה לבלוני התבערה: חיל האוויר תקף מטרות חמאס ברצועת עזה

צה"ל יקים ועדת חקירה רפואית לנסיבות מותו של אל״מ שרון אסמן

חוקרים באונ' העברית: "תוך שבועיים נגיע ל-1000 נדבקים יומיים"

על פי נתוני המעקב של עמותת "יוזמות אברהם", 27 צעירים ערבים נהרגו השנה בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה. "יותר ממחצית הנרצחים הערבים הם צעירים עד גיל 30. אף צעיר שכל החיים לפניו לא יבחר בחוסר מעש ותכלית על פני עשייה - על המדינה לקדם פתרונות לקבוצה זו", מסרה העמותה.

בתחילת השבוע, ג'מיל אזבארקה בן ה-50 נורה למוות בעת שנהג במשאית ברחוב אבא הלל סילבר בלוד. צוות מד"א שהגיע לזירה איתר את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו, ונלאץ לקבוע את מותו במקום. בדצמבר אשתקד, נרצח אביו של ג'מיל - סלמאן אבו איברהים אזבארקה בן ה-54, אשר נורה למוות ברחוב הלן קלר באזור התעשייה בלוד. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.