הנער שנדקר למוות בקטטה הובא למנוחות: "כאב שאי אפשר לתאר"

איתי יצחק בן ה-17, שנרצח במהלך עימות עם נערים נוספים באזור הגלבוע, נקבר ביישוב גן נר שבו התגורר. אימו ספדה לו: "תהיה שמח איפה שאתה לא נמצא". אחותו: "הכנסת אור ואושר לעולם שלנו"

זמן צפייה: 02:47

איתי יצחק בן ה-17, שנדקר למוות בסוף השבוע האחרון במהלך קטטה עם נערים נוספים באזור הגלבוע, הובא הערב (ראשון) למנוחות ביישוב גן נר שבו התגורר. אימו ספדה לו: "אתה לא כאן, וזה כל כך כואב לי. זה כאב שאי אפשר לתאר, אני לא מצליחה לתאר את המילים לאפלה הזאת. זה כמו מישהו שמכבה את האור".

"היום אנחונו נפרדים רק מהגוף שלך", המשיכה האם. "הרוח תישאר איתי, האישיות הכובשת הזו שלך, השקט, הצניעות, הרגישות, החוכמה. הלכת מוקדם מדי, אתה ילד שלא הספיק לעשות את כל מה שרצית, ומגיע לך להגשים את החלומות שלך. אנחנו נעשה את זה ביחד. אני מתחננת שתכניס קצת שמש לתריסים, ותהיה שמח איפה שאתה לא נמצא. תשלח לנו מדי פעם קרן אור, זה כל מה שאני רוצה ממך, לקבל סימן שאתה בסדר, שלא כואב לך. תודה שהיית איתנו 17 שנים".

עוד בחדשות 13:

הנער שנרצח בקטטה הלילה באזור הגלבוע: איתי יצחק בן 17 מגן נר

חשד לרצח בצפון: בן 17 מת לאחר שהיה מעורב בקטטה

איתי יצחק שנרצח בקטטה
איתי יצחק שנרצח בקטטה | צילום: באדיבות המשפחה

אחותו התאומה של איתי נפרדה ממנו: "כל החיים היינו זה לצד זה. היית ילד מהמם ומדהים, משהו מיוחד. היה לך קסם אמיתי ומיוחד. הכנסת כל כך הרבה אור ואושר לעולם שלנו, לחיים שלי. הייתה לך שמחת חיים ואנרגיות טובות ואהבה, ואני יודעת שאהבת אותי, למרות שלא היית אומר את זה הרבה".

עוד אמרה: "לנצח תישאר החצי השני שישלים אותי, ואני בטוחה שכמו ששמרת עליי ברחם, וכמו ששמרת עליי בגן וביסודי מילדים, וכמו ששמרת עליי במסיבות ודאגת שחברים ישימו עליי אלף עיניים - כך תשמור עליי מלמעלה. אני לא מאמינה שזה קרה, זה מרגיש כמו משחק, כמו הצגה, זה לא באמת מה שקורה פה".

זירת הקטטה בכפר מוקיבלה
זירת הקטטה בכפר מוקיבלה | צילום: חדשות 13

אחיו של איתי אמר: "אני כותב לך עכשיו, יושב על המיטה שלי, מדי פעם מרים את הראש רואה את המיטה שלך ריקה. ומה שאני חושב עכשיו זה שממש לא בא לי חדר לאחד. אני מסרב להאמין שזה החדר שלי עכשיו ולא שלנו יותר. אחי, כמה פעמים אמרתי לך בלי שטויות, שמור על עצמך, ועל כזאת שטות הלכת לי, לנו, לכולנו".

"אין דרך לתאר אותך במילים, אחי", ספד האח. "הביישנות המופנמת שלך, ההומור, הרגעים היפים. אני לא כועס עליך, אני אוהב אותך הכי בעולם. אני אגיד לך כמו כל פעם שיצאת לחברים: שמור על עצמך ועלינו".