הנער שנרצח בקטטה הלילה באזור הגלבוע: איתי יצחק בן 17 מגן נר

הצעיר מת מפצעיו בבית חולים, לאחר שהיה מעורב בקטטה עם בני 17-16 נוספים בכפר מוקיבלה שבצפון. ראש המועצה המקומית גלבוע: "אם זה קרה כאן - זה יכול לקרות בכל מקום בחברה הישראלית"

זמן צפייה: 02:58

חשד לרצח בצפון: איתי יצחק בן ה-17 הוא הנער שמת מפצעיו הלילה (שבת), לאחר שהיה מעורב בקטטה עם נערים בני 17-16 נוספים בכפר מוקיבלה. הוא פונה לבית החולים העמק שבעפולה במצב אנוש, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ושבעה חשודים נעצרו.

ראש המועצה המקומית גלבוע עובד נור התייחס למקרה ואמר כי "הבשורה עצובה ומזעזעת, נעשה כל שביכולתנו לתמוך במשפחה. יש פה אירוע של קטטה של בני נוער שהתפתח למקרה מוות וזה יכול לקרות בכל מקום. אם זה קרה דווקא במועצה הזו זה יכול לקרות בכל החברה הישראלית".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סודאן: הפגנות נערכו בבירה נגד נורמליזציה עם ישראל

שיא שלילי בארה"ב: 80 אלף נדבקים חדשים אובחנו אתמול

המרוץ לצמרת: עד כמה קרוב נפתלי בנט לראשות הממשלה?

איתי יצחק שנרצח בקטטה
איתי יצחק שנרצח בקטטה | צילום: באדיבות המשפחה

אחמד אלבוחירי, איש חינוך מהכפר מוקיבלה שהגיע לזירה, סיפר לחדשות 13 כי "זה לא משקף את היחסים בין מוקיבלה לגן נר. יינקטו צעדים משותפים בין שני היישובים. נערים יעלו למקום כדי להפגין ולהגיד שהאירוע לא מקובל, ולהראות שכנות טובה. השכנות בין היישובים מצויינת, אנחנו לא מאמינים למה ששמענו. אני מקווה שהמבוגרים משני הצדדים ירגיעו את הרוחות".

בדיע חאמד, יו"ר ועד הכפר מוקיבלה: "הראשונים להתייצב לצד המשפחה והיישוב, זה הנהגת ותושבי היישוב מוקיבלה. ילדי גן נר וילדי מוקיבלה הם הילדים של כולנו. אנחנו מחבקים את המשפחה ושולחים את תנחומינו". רוני חיון, יו"ר ועד הישוב גן נר אמרה כי "זה אירוע קשה ליישוב גן נר, וההתייצבות של המועצה והנהגת מוקיבלה לטיפול משותף חשובה מאוד. ברור לנו שהאירוע לא יסתיים בשבוע אחד וכולנו נלווה אותו ככל שצריך, ונתמוך במשפחה ככול שנדרש".