חשד לרצח בצפון: בן 17 מת לאחר שהיה מעורב בקטטה

איתי יצחק נפצע אנוש, לאחר שהיה מעורב באירוע שבו השתתפו נערים בני 17-16 בכפר מוקיבלה ופונה לבית חולים, שם נקבע מותו. 7 חשודים נעצרו • ראש המועצה המקומית גלבוע: "יכול לקרות בכל מקום"

זמן צפייה: 01:29

חשד לרצח בצפון: איתי יצחק, בן 17, תושב גן נר, מת הלילה (שבת), לאחר שהיה מעורב בקטטה בין נערים בני 17-16 בכפר מוקיבלה. הוא נפצע אנוש ופונה על ידי חבריו לבית החולים העמק בעפולה, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. שבעה חשודים נעצרו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

ראש המועצה המקומית גלבוע עובד נור התייחס למקרה ואמר כי "הבשורה עצובה ומזעזעת, נעשה כל שביכולתנו לתמוך במשפחה. יש פה אירוע של קטטה של בני נוער שהתפתח למקרה מוות וזה יכול לקרות בכל מקום. אם זה קרה דווקא במועצה הזו זה יכול לקרות בכל החברה הישראלית".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נורמליזציה עם קטאר? בישראל כבר מסתכלים אל היעד הבא

נתניהו וגנץ הודיעו: ישראל לא מתנגדת למכירת F35 לאמירויות

בני פרץ שילם לנערות – ושמו נמחק מפרשת "משחקי חברה"

איתי יצחק שנרצח בקטטה
איתי יצחק שנרצח בקטטה | צילום: באדיבות המשפחה

אחמד אלבוחירי, איש חינוך מהכפר מוקיבלה שהגיע לזירה, סיפר לחדשות 13 כי "זה לא משקף את היחסים בין מוקיבלה לגן נר. יינקטו צעדים משותפים בין שני היישובים. נערים יעלו למקום כדי להפגין ולהגיד שהאירוע לא מקובל, ולהראות שכנות טובה. השכנות בין היישובים מצויינת, אנחנו לא מאמינים למה ששמענו. אני מקווה שהמבוגרים משני הצדדים ירגיעו את הרוחות".

בשבוע שעבר נדקר למוות גבר בן 73, לפי החשד, על ידי נכדו בן ה-22 ברחוב הרכבת בראש העין, ומת מפצעיו בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. חובשי מד"א אייל עטייה איתן גברא, שהגיעו לזירה, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו על השביל גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה, עם פציעות קשות בגופו, הענקנו לו טיפול רופאי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, הרדמה , הנשמה ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. מורדם ומונשם".

אורון דאוס, חובש איחוד הצלה, מסר אתמול אחרי שהגיע לזירה: "בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני לפצוע מדקירה שנפצע באורח קשה. לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה".