האב שדקר למוות את בנו בקריית גת מואשם ברצח בנסיבות מחמירות

פרקליטות מחוז דרום הגישה לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד האב מהדרום בן ה-37, אשר דקר למוות את בנו בן ה-14 בחודש שעבר לעיני בני המשפחה. על רוב פרטי האישום הוטל צו איסור פרסום

בן ה-14 שנדקר למוות ואביו שע"פ החשד רצח אותו

הרצח בקריית גת: פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד האב שדקר למוות את בנו בן ה-14 בחודש שעבר בקריית גת, בגין רצח בנסיבות מחמירות. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, והטילה צו איסור פרסום על יתר פרטי כתב האישום.

בתגובה להגשת כתב האישום, עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב, מסרו: "אנו מחכים לחוות דעתו הסופית של הפסיכאטר המחוזי אשר להערכתנו תקבע בהמשך לחוות דעת הביניים כי גם בעת ביצוע העבירה האב היה שרוי במצב פסיכוטי ומשכך הוא אינו אחראי למעשיו ובכך ההליך המשפטי יבוא לידי סיום. ברור כי הרצח קשור באחריותו המלאה של המטפל, אשר נתן לאב את הסמים במסווה של תרופה טבעית. הפסיכיאטר המחוזי קבע כבר בשלב הביניים כי יש קשר סיבתי בין אותם הסמים שהוא קיבל לבין האירוע הפסיכוטי שהוביל לרצח. לכן, אנו בטוחים שכאשר תתקבל חוות הדעת הסופית - כתב האישום של המטפל יתוקן באופן שיקשור את המטפל לרצח ויכלול גם עבירה של גרימת חבלה נפשית חמורה לאב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הרצח בקריית גת: הפסיכיאטר קבע שהאב החשוד לא כשיר לעמוד לדין

הרצח בקריית גת: המטפל של האב החשוד מואשם שסיפק לו סמים קשים

רצח הנער בקריית גת: "האב עבר טיפול פסיכדלי באמצעות סמים"

כזכור, חוות דעת שהוגשה לבית המשפט בשבוע שעבר מטעם הפסיכיאטר המחוזי קבעה כי האב אינו כשיר לעמוד לדין, וכי אינו מסוגל לעקוב אחר ההליכים המשפטיים. "בעקבות נטילת הסם, אשר הוצג על ידי המטפל כתרופה טבעית, חל שינוי מהותי במצבו הנפשי של האב", נכתב. 

כמה ימים לפני כן הוגש כתב אישום נגד המטפל של האב בגין אספקת סמים פסיכדליים. המטפל, תושב גוש עציון בן 38, נעצר זמן קצר לאחר הרצח בחשד שהעניק טיפול לחשוד ברצח ולאנשים נוספים זאת תוך שסיפק להם סמים מסוכנים.