רצח הנער בקריית גת: "האב עבר טיפול פסיכדלי באמצעות סמים"

קרוב משפחה של החשוד ברצח סיפר לחדשות 13 שהיה אתמול אצל המטפל האלטרנטיבי שהמשטרה מחפשת אחריו. ישנן עדויות לפיהן לפני הרצח הוא רקד במשרדו, קרא "המשיח בא" - ואז נכנס לבית ודקר את בנו

בן ה-14 שנדקר למוות ואביו שע"פ החשד רצח אותו

רצח הנער בקריית גת: קרוב משפחה של האב החשוד ברצח בנו בן ה-14 טוען היום (חמישי) כי אתמול בבוקר האב היה בטיפול פסיכודלי באמצעות סמים אצל המטפל שחיפושי המשטרה אחריו נחשפו לראשונה בחדשות 13. בד בבד, ישנן עדויות שלפני הרצח האב רקד במשרדו, קרא "המשיח בא" - ואז נכנס הביתה ודקר את הנער.

קרובי משפחתו של האב מקריית גת סיפרו לחדשות 13 כי "רב שנמצא בקשר עם האב העיד שביום הרצח, הוא הגיע אליו ובכה לו במשך כשעתיים שהטיפול משפיע עליו לרעה וכי הוא רואה אדמו"רים וצדיקים כל הזמן. מרגיש ששולטים בו מלאכים".

כאמור, לחדשות 13 נודע כי אחד מכיווני החקירה הוא אפשרות שאדם שהציג עצמו מטפל אלטרנטיבי והאב טופל אצלו בחודשים האחרונים קשור למקרה. המשטרה מחפשת אחריו. לא ברור אם הוא מחזיק ברישיון לעסוק בתחום.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אביעד משה: לא יכולתי כבר לשמוע את שירה – חסמתי אותה בווטסאפ

רוסיה: דברי ביידן על פוטין חסרי תקדים – נבחן יחסינו עם ארה"ב

משרד הבריאות: 1,496 נדבקים חדשים אתמול – 2% מהבדיקות חיוביות

זירת האירוע שבה בן 14 נדקר למוות ע''י אביו
זירת האירוע שבה בן 14 נדקר למוות ע''י אביו בקריית גת | צילום: דיווחי הרגע

שכן אחר סיפר לחדשות 13: "האב תמיד התגאה בילד. רק אתמול קנה לו בגדים חדשים, הם היו בקשר טלפוני. ילד זהב. לפי מה שאני יודע האבא הלך לפני שבועיים לאיזה טיפול בהיפנוזה, או טיפול במשהו אחר ופתאום חזר משובש. עצוב לכולנו, לא ברור".

גורמים המעורים בחקירה מעריכים שהאב ישלח להסתכלות פסיכיאטרית: "לא מצליחים למצוא סיבה לכך שתוביל לעשות את המעשה המחריד הזה". אחד השכנים סיפר כי "הבחור הזה כזה עדין נפש, איש עסקים, השתדרג בשנה האחרונה לווילה. בחיים לא הייתי מאמין שהוא יעשה דבר כזה, בן אדם אמיד שלא היה חסר לו כלום".

אמש, כאמור, נער בן 14 נדקר למוות בביתו שבקריית גת. אביו בן ה-37 נעצר בחשד שרצח אותו לעיני אמו, לאחר שזו הזעיקה את המשטרה ואמרה כי בעלה דוקר את בנה במהלך התקף פסיכוטי. תחילה הוא נמלט מהמקום כשבנו במצב אנוש, אך בהמשך הוא נעצר וזמן קצר מאוחר יותר נקבע מותו של בן ה-14 בבית החולים ברזילי.

המשטרה כאמור פתחה בחקירה והחליטה על הקמת צוות מיוחד לשם כך. לאב, שנמלט לאחר האירוע לחורשה מאחורי ביתו, שבה נתפס, אין עבר פלילי. בשלב זה אין הסבר למעשה שביצע. מבדיקה ראשונית עולה כי לא התקבלו עבר תלונות על אלימות בבית.