הרצח בקריית גת: המטפל של האב החשוד מואשם שסיפק לו סמים קשים

כתב אישום הוגש נגד תושב גוש עציון בן 38, שטיפל באב ללא הסמכה בטיפול באנשים הסובלים מהפרעות נפשיות. "היה משאיר MDMA על השולחן במקום שבו התקיימו המפגשים - וקיבל אלפי שקלים"

בן ה-14 שנדקר למוות ואביו שע"פ החשד רצח אותו

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו היום (ראשון) נגד המטפל של האב החשוד ברצח בנו בן ה-14 בקריית גת, בגין אספקת סמים פסיכדליים. המטפל, תושב גוש עציון בן 38, נעצר זמן קצר לאחר הרצח בחשד שהעניק טיפול לחשוד ברצח ולאנשים נוספים זאת תוך שסיפק להם סמים מסוכנים.

במסגרת החקירה, המשטרה גבתה עדויות מאנשים נוספים בהם טיפל החשוד. החוקרים, כך נכתב, "חשפו את דפוס פעולתו, לפיו היה נוהג להשאיר את הסמים המסוכנים מסוג MDMA על שולחן בו התקיימו המפגשים, אותם היו צורכים המטופלים תוך שמשלמים לחשוד אלפי שקלים - ובדרך זו סיפק להם את הסמים".

במהלך החקירה עלה כי למטפל אין כל הסמכה או הכשרה לטפל באנשים הסובלים מהפרעות נפשיות, וכי את הסמים הוא היה נוהג לרכוש באמצעות רשת ה"טלגראס". המטפל מואשם בשישה סעיפים, בהם עבירות של ייצוא, ייבוא, סחר ואספקה של סמים מסוכנים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

לפיד ובנט נועדו במשך שעתיים וחצי: "הייתה פגישה טובה"

"הרשויות בירדן עצרו את יורש העצר לשעבר בחשד לניסיון הפיכה"

הנסיך הירדני פרסם סרטון: "אני במעצר בית, מנסים להשתיק אותנו"

זירת האירוע שבה בן 14 נדקר למוות ע''י אביו
זירת האירוע שבה בן 14 נדקר למוות ע''י אביו בקריית גת | צילום: דיווחי הרגע

כזכור, בחודש שעבר אשתו של החשוד הזעיקה את המשטרה לביתם ואמרה להם בעלה דקר את בנה במהלך התקף פסיכוטי. לאחר האירוע האב נמלט מהמקום, בעוד שבנו נותר במצב אנוש. זמן קצר לאחר שהוא נעצר, נקבע מותו של בנו בבית החולים ברזילי באשקלון.

מחקירה ראשונית של האירוע, עלה כי אחותו בת ה-13 של הנער הגנה בגופה על אחיה, אך לא הצליחה. לחוקרי המשטרה היא סיפרה כי "אבא המשיך לדקור אותו ולא הצלחתי לעזור". בעקבות כך, במשטרה העריכו כי האב רצה לדקור למוות את כל בני משפחתו.

לאחר הרצח, קרוב משפחה של האב טען כי באותו בוקר האב היה בטיפול פסיכודלי באמצעות סמים אצל המטפל, כפי שנחשף לראשונה בחדשות 13. במקביל, עלו עדויות שלפני הרצח האב רקד במשרדו, קרא "המשיח בא" - ואז נכנס הביתה ודקר את הנער.

הבית בקריית גת שבו בן 14 נדקר למוות ע''י אביו
הבית בקריית גת שבו בן 14 נדקר למוות ע''י אביו | צילום: עמית מלול

זאת ועוד, רב המשפחה התקשר לבני הבית וסיפר כי האב היה אצלו כשעתיים לפני האירוע. לדבריו, האב הגיע אליו שבור ובוכה לאחר שהמטפל נתן לו סם. "הוא סיפר לי על הטיפול המוזר שעבר לפני שבועיים ושבגללו הוא שומע קולות עם מסרים", אמר הרב. "הוא אמר שהוא רוצה להזמין תור לפסכיאטר בשבוע הבא. הוא אמר 'זה מטריף אותי, זה משגע אותי' אבל לא היה נראה שהוא הולך לעשות כזה דבר".

כשבוע לאחר הרצח, דווח לראשונה בחדשות 13 כי המשטרה עצרה את המטפל שטיפל באב החשוד שדקר למוות את בנו. המטפל, זמר ויוצר בשנות ה-30 לחייו, תושב גוש עציון - שעוסק גם בטיפול אלטרנטיבי חשוד כי סיפק לאב סמים מסוכנים.

החשוד באספקת סמים לאב החשוד ברצח בנו בקריית גת
החשוד באספקת סמים לאב החשוד ברצח בנו בקריית גת