נדחתה בקשת אייל גולן לעצור שידור התוכנית אודות פרשת הקטינות

ביהמ"ש לא קיבל את בקשת הזמר להוציא צו מניעה לתוכניתם של אורלי וילנאי וגיא מרוז שתשודר מחר בערוץ 13 וצפויה לחשוף פרטים חדשים על הפרשה, וחייב אותו בהוצאות משפט בסך 15 אלף שקלים

זמן צפייה: 01:55

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה הבוקר (שני) את בקשתו של הזמר אייל גולן להוציא צו מניעה זמני לשידור תוכניתם של העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז בערוץ 13 ביום שלישי, שלטענתם צפויה לחשוף פרטים חדשים אודות הפרשה שעסקה בקשריו עם קטינות. כמו כן, גולן חויב בתשלום הוצאות משפט בסך 15 אלף שקלים.

בני פרץ, מנהלו של גולן, העיד בדיון כי מאז שידור הקדימונים לתוכנית בוטלו והושעו מספר התקשרויות עם הזמר - בסכום כולל של כ-1.4 מיליון שקלים. בית המשפט נימק את החלטתו בכך ש"המבקשים אינם תמימים - גולן הוא זמר מצליח הפועל כבר שנים רבות בשוק, ופרץ הוא איש המקצוע האחראי להתקשרויותיו עם גורמים שונים. הם מבינים את הצורך לתעד ולהבהיר הסכמות שניתנו להם בנושאים שהיו לטענת הנשים כה מהותיים ועקרוניים. ההימנעות מהצגת כל תיעוד מעוררת ספק בנוגע לקיומן של הסכמות כאלה".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

דיווח בסוריה: ישראל תקפה מטרות צבאיות של איראן וחזבאללה

הקצין שירה בצעיר ממוצא אתיופי נעצר בחשד להריגה

ביקור טראמפ בקוריאה הצפונית לא צפוי לקדם המשא ומתן • פרשנות

לטענתו של גולן, שפרסם סרטון באורך חמש דקות בחשבון האינסטגרם שלו, הנשים שמתראיינות בכתבה ומספרות כי קיימו איתו יחסים בהסכמה, אינן הנערות שהתלוננו נגדו – ולא היו קטינות בעת ששכבו. כל היחסים עמן, כך לטענתו, היו בהסכמה. "חשבנו שהכוונות שלהם טובות - אבל לצערי הכוונות שלהם ממש לא טובות. רע להם וחורה להם שאני מצליח", אמר בסרטון. עם זאת, התוכנית לא עוסקת כלל בשאלת הגיל - אלא בעבירות אחרות לכאורה שהמשטרה בזמנו כלל לא חקרה.
עברו שש שנים מאז שהתפוצצה פרשת "משחקי חברה", שעסקה בקשריו של הזמר ואביו עם מעריצות קטינות, ובינתיים התלונה נגדו נסגרה – לא בשל היעדר אשמה אלא בגלל חוסר ראיות, אך עדותו שבה הוא מודה כי קיים יחסים עם בחורה שלא ידע שהיא קטינה - ממשיכה להעסיק את הציבור הישראלי.
גולן תבע לא מעט אנשים בניסיון להוכיח את חפותו, בהם את אורלי וילנאי וגיא מרוז – איתם בסופו של דבר הגיע לפשרה בהליך גישור. לאחר הפשרה, הסכים גולן להתראיין לתוכניתם החדשה שמביאה פרטים חדשים על הפרשה.