"חורה להם שאני מצליח": אייל גולן הגיש צו מניעה נגד הסרט עליו

שש שנים אחרי שהתפוצצה פרשת "משחקי חברה", ערכו העיתונאים אורלי וגיא תוכנית מקיפה בנושא בהשתתפות הזמר. כעת בית המשפט יצטרך לקבוע אם למנוע את שידורו – או לאפשר לצופים לשמוע את העדויות

זמן צפייה: 02:13

שש שנים אחרי שהתפוצצה פרשת "משחקי חברה" שעסקה בקשריו של הזמר ואביו עם מעריצות קטינות. בינתיים התלונה נגדו נסגרה – לא בשל היעדר אשמה אלא בגלל חוסר בראיות, אך העדות שלו שבה הוא מודה כי קיים יחסים עם בחורה שלא ידע שהיא קטינה, ממשיכה להעסיק את הציבור הישראלי.

גולן תבע לא מעט אנשים בניסיון להוכיח את חפותו, בהם את עיתונאי ערוץ 13 אורלי וילנאי וגיא מרוז – איתם בסופו של דבר הגיע לפשרה בהליך גישור. לאחר הפשרה הסכים גולן להתראיין לתוכנית חדשה שלהם שמביאה פרטים חדשים על הפרשה.

עוד בחדשות 13:

לאחר יום מתוח: ההבנות מול חמאס ייכנסו לתוקף בתוך 24 שעות

"אל תגידו לי זה לא יקרה": 203 ילדים טבעו למוות מאז 2008

דרמה בהולנד: גבר שהורשע ברצח ישראלית – זוכה לאחר שנתיים

אייל גולן
אייל גולן | צילום: דודי חסון

לאחר שהסכים להתראיין, ביקש גולן מבית המשפט להוציא צו מניעה לתוכנית שאמורה לעלות לאוויר ביום שלישי. לטענתו של גולן, שפרסם סרטון באורך חמש דקות בחשבון האינסטגרם שלו, הנשים שמתראיינות בכתבה ומספרות כי קיימו איתו יחסים בהסכמה, אינן הנערות שהתלוננו נגדו – ולא היו קטינות בעת ששכבו. כל היחסים עמן, כך לטענתו, היו בהסכמה. "חשבנו שהכוונות שלהם טובות - אבל לצערי הכוונות שלהם ממש לא טובות. רע להם וחורה להם שאני מצליח", אמר בסרטון.

עם זאת, הסרט לא עוסק כלל בשאלת הגיל - אלא בעבירות אחרות לכאורה שהמשטרה בזמנו כלל לא חקרה. ביום ראשון ידון בית המשפט בבקשתו של גולן.

סרטם של אורלי וילנאי וגיא מרוז ישודר ביום שלישי אחרי מהדורת החדשות.