אלירן מלול הנאשם ברצח מיכל סלה: "היא דקרה אותי כמה פעמים"

הבעל המואשם ברצח אשתו מסר את עדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים, ושחזר את האירועים שקרו לטענתו בליל מותה: "היא באה אליי עם סכין, התעלפתי וכשהתעוררתי ראיתי שהיא מתה"

זמן צפייה: 02:39

אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה, מסר הבוקר (רביעי) את עדותו בבית המשפט המחוזי בירושלים למסור את עדותו, במסגרת שלב ההוכחות. לטענתו, בליל האירוע "מיכל הכתה אותי ודקרה אותי בסכין כמה פעמים".

בעדותו שחזר הנאשם את השתלשלות האירועים, לדבריו, באותו ערב. "היא חזרה הביתה והפכה את הבית, לא הזיז לה השעה המאוחרת. היא גילתה על השולחן בסלון דף שרשמתי שמות של מטפלים שרציתי לעשות אצלם טיפול, היא לקחת את זה וקרעה. התעצבנתי, ישבתי עם הגב אליה, כי חטפתי סטירות לפני זה, השפלות. היא עסקה במטבח, הייתי עם הגב אליה והיא באה אליי עם סכין ודקרה אותי מספר פעמים. קפאתי וצעקתי, לא הבנתי מאיפה זה בא".

עוד המשיך וטען: "היא לקחה אותי למקלחת והתחלתי לשטוף את הגוף, הגוף שלי רעד. ישבתי על הספה ואמרתי לה 'מיכל אני עומד להתעלף, תתקשרי למד"א'. היא אמרה לי שהכול יהיה בסדר, הביאה בקבוק וויסקי ואמרה לי לשתות ושזה ירגיע את הכאב. תוך כדי היא אמרה 'מגיע לך, אתה לא רצוי בחיים'. שתיתי והתחלתי להתעלף. התעוררתי ושתיתי ושתיתי, התעלפתי, כשהתעוררתי, לא זוכר איפה, ראיתי את כל הבית מלא דם, את מיכל מתה על הריצפה. נורא נבהלתי אז חיפשתי פלאפון, אמרתי שאצא מהבית, לא ידעתי מה לעשות".

מיכל סלה, הנרצחת מיישוב מוצא
מיכל סלה, הנרצחת מהיישוב בית זית | צילום: באדיבות המשפחה

"אני מתגעגע לילדה שלי, ומבקש סליחה", המשיך מלול. "אני יודע מה זה להיות יתום. זה הדבר כי נורא שיש. שאבא שלה בכלא ואמא שלה מתה. אחותה של מיכל ובעלה מגדלים אותה, אני יודע שאני אצליח לגדל אותה ואני שמח שבינתיים היא אצלם, הם אנשים טובים".

עוד טען מלול כי מיכל הכתה אותו בעבר. "בראש השנה לפני שנתיים קיבלתי את המכה הראשונה, אני לא אשכח את זה לעולם", אמר. "מיכל אמרה לי שצריך לנקות את הבית, אמרתי לה שאני עייף ואין לי כוח עוד לנקות. היא פשוט באה אליי ונתנה לי סטירה".

עו"ד עידן גמליאלי המייצג את מלול נשא דברים לפני עדותו: "מאז אותו אירוע טראגי ומצער, מתנהלים שני משפטים מקבילים נגד הנאשם. המשפט הראשון שהתחיל נגד הנאשם עם היוודע האירוע לתקשורת, שם כל האמצעים כשרים, ניתן לפרסם הכול".

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
אלירן מלול הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה

ביוני האחרון הגיב מלול לכתב האישום נגדו וטען כי "היא דקרה אותי כמה פעמים - ולכן נאלצתי להגיב". עוד כתב כי היה שיכור וכי אינו זוכר את מה שעשה.

בעקבות דבריו, מסרה משפחת סלה: "אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו. הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל".

"מאז הרצח הוא שתק במשך יותר משמונה חודשים, היום היום חשף את הגרסה העלובה שהצליח להמציא", כתבה המשפחה. "לרעתו בתקופה הזו, לתחנת המשטרה הגיעו עדים שונים ובזה אחר זה העידו על אופיו האלים".