אלירן מלול הנאשם ברצח מיכל סלה: "היא דקרה אותי כמה פעמים"

בן ה-35, שהואשם כי דקר את אשתו למוות בביתם שבמוצא, הגיב לכתב האישום, כתב כי פעל בתגובה למעשי רעייתו, אך הוסיף כי היה שיכור. משפחת סלה: "גרסה עלובה של רוצח אכזרי וחסר בושה"

זמן צפייה: 02:16

אלירן סלע, שמואשם ברצח אשתו מיכל סלה בביתם שבמוצא באוקטובר אשתקד, הגיב היום (שני) לכתב האישום נגדו וטען כי "היא דקרה אותי כמה פעמים - ולכן נאלצתי להגיב". עוד כתב כי היה שיכור וכי אינו זוכר את מה שעשה.

בעקבות דבריו, מסרה משפחת סלה: "אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו. הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל".

"מאז הרצח הוא שתק במשך יותר משמונה חודשים, היום היום חשף את הגרסה העלובה שהצליח להמציא", כתבה המשפחה. "לרעתו בתקופה הזו, לתחנת המשטרה הגיעו עדים שונים ובזה אחר זה העידו על אופיו האלים".

לעוד כתבות בנושא:

"דקר 11 פעמים": אלירן מלול הואשם ברצח אשתו מיכל סלה במוצא

"אנשים מתגרשים ונשארים בחיים": המכתב שהחביאה מיכל סלה

אלירן מלול יואשם ברצח אשתו מיכל סלה – ובהתעללות בנשים נוספות

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה

בחודשד נובמבר, כזכור, הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד מלול, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה ובהתעללות בנשים נוספות. מכתב האישום עולה כי בתחילת אוקטובר שבה סלה לביתה לאחר השתתפותה בסדנה להעצמה נשית, לאחר שבעלה התעניין עבורה בסדנה. סמוך לשעה 1:20, תקף מלול את אשתו, בעת שהייתה בחדרה של בתם, ופצע אותה בראשה.

לאחר מכן, כך לפי כתב האישום, נטל סכין מטבח, גרר את אשתו מחוץ לחדר של בתם בעודה מדממת - ודקר אותה 11 פעמים, בראשה, בפניה, בצווארה, בחזה ובבטנה. סלה מתה מפצעיה כעבור זמן קצר בעקבות איבוד דם.

מיכל סלה, הנרצחת מיישוב מוצא
מיכל סלה, הנרצחת מהיישוב בית זית | צילום: באדיבות המשפחה

עו"ד שגיא אופיר, מפרקליטות מחוז ירושלים מסר: "בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום שבו הייתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על ידי בני משפחה".