הסתבך בחובות במאות מיליונים: אלדד פרי הוא יזם הנדל"ן שנרצח

היזם בן ה-44, שקבוצת נדל"ן שלו קרסה וצברה חובות של יותר מ-300 מיליון שקלים, נורה על ידי אופנוען בצאתו מתפילת שחרית בבית כנסת. עדי ראייה: "האופנוען המתין, הג׳יפ פנה ושמענו יריות"

זמן צפייה: 00:36

הותר לפרסום: איש העסקים שנרצח הבוקר (שישי) סמוך לבית כנסת ברחוב מרדכי בשיסט ברחובות הוא אלדד פרי. היזם, בן ה-44, עמד בראש קבוצת נדל"ן אשר עסקה בייזום פרוייקטים ובנייה למגורים ולמסחר. הוא נורה למוות על ידי אופנוען, לאחר שיצא מתפילת הבוקר ונכנס לרכבו. המשטרה משתמשת בטכנולוגיה חדשה בזירת הרצח לפענוח התיק.

עדי ראייה סיפרו למשטרה: "בחוץ היה חשוך, האופנוען לבש ג׳ינס חולצה כהה והיה עם כפפות על הידיים. הוא המתין על הכביש. ראינו את הג׳יפ של הנרצח פונה לחניון. המשכנו קדימה כמה מטרים ואז שמענו יריות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אושפז בבית חולים בשל זיהום

נתניהו התעלם מבנט בטקס ראשי שב"כ, בקהל צעקו: "גם רה"מ כאן"

כוח צה"ל סיכל פיגוע יידוי בקת"בים ליד י-ם, מחבל אחד נהרג

זירת הרצח ברחובות
זירת הרצח ברחובות

קבוצת אלדד פרי הוקמה בשנת 2013 כחברת החזקות, העומדת בראש קבוצת חברות העוסקת בעיקר בארגון קבוצות רכישה בענף הנדל"ן. בשנת 2020 הוגשה בקשה להקפאת הליכים וכן בקשה לפשיטת רגל ומונו נאמנים לחברה. הנאמנים חשפו אז כי חובות החברה וחובות פרי נאמדו ביותר מ-300 מיליון שקלים.

כזכור, בחדשות 13 דווח כי כ-1,000 ישראלים שהצטרפו לקבוצות הרכישה של אלדד פרי, מי שהוגדר בעבר ככוכב העולה של שוק הנדל"ן במרכז הארץ, ושילמו מאות אלפי שקלים עבור דירה בפרויקטים של קבוצת "פרי נדל'ן", נתקלו בקשיים לקבל את דירתם. נאמני החברה החלו לחקור בקיץ האחרון את נסיבות קריסת הקבוצה שהותירה רוכשי דירות רבים ללא דירה וללא אפשרות לקבל את כספם בחזרה.