פרשת האונס באילת: בכירה במלון נעצרה בחשד לאי מניעת פשע

בכירה ב"הים האדום", שחשודה גם בשיבוש הליכי משפט, עוכבה לחקירה ובתומה נעצרה. מעצרו של החשוד המרכזי באונס הוארך בחמישה ימים. אחד הקטינים בחקירתו: "לא הייתי שם. יש עדים שראו אותי ישן"

זמן צפייה: 05:10

החשד לאונס קבוצתי באילת: בכירה במלון "הים האדום", שבו על פי החשד אירע אונס קבוצתי, עוכבה היום (ראשון) לחקירה במרחב אילת בחשד לשיבוש חקירה ואי מניעת פשע - ובתומה נעצרה. כזכור, בשבוע שעבר נערה בת 16 התלוננה במשטרת אשקלון כי כמה ימים לפני כן, בעת ששהתה במלון בעיר הדרומית, נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים. על פי עדותו של אחד הצעירים שנכחו בחדר, יותר מ-30 צעירים תקפו את הנערה מינית. לדבריו, מצלמות האבטחה במלון תיעדו את הגברים "עומדים בתור".

בתוך כך, מעצרו של החשוד המרכזי בפרשה הוארך בחמישה ימים. אחד הקטינים שנעצר  מוקדם יותר היום הכחיש את המיוחס לו, ואמר בחקירתו: "הייתי שיכור והלכתי לישון בחדר הסמוך, לא ידעתי על שום אירוע ולא הייתי שם. יש עדים שראו אותי ישן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רחפן של צה"ל נפל בשטח לבנון; דו"צ: אין חשש לדליפת מידע

‫המחאות מול מעון רה"מ בי-ם: 30 מפגינים נעצרו, 3 שוטרים נפצעו

משה איבגי ערער על הכרעת דינו: ביקש להגיש ראיות חדשות

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

בד בבד, המשטרה הודיעה כי מחר תגיש הפרקליטות כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע נגד נער בן 17, בחשד כי אנס נערה מתחת לגיל 14 באזור הדרום. תחילת הפרשה לפני כשבוע וחצי, אז הגיעה הנערה למשטרה והתלוננה כי הנער, אשר סיפק לה משקאות משכרים, קיים איתה יחסי מין כשהיא תחת השפעת אלכוהול. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לאונס ועצרה את החשוד.

"חוקרי עבירות המין של משטרת ישראל יחד עם חוקרי הילדים של משרד הרווחה מטפלים ברגישות רבה בחקירות אלו, במקרה זה הצליחו החוקרים בחקירה מהירה לאסוף ראיות ולפענח את המקרה", נמסר מהמשטרה.

גבר אזוק
גבר אזוק | צילום: Shutterstock

מוקדם יותר הבוקר עיכבה המשטרה שבעה קטינים נוספים בחשד למעורבות בפרשת האונס הקבוצתי באילת. הם הועברו להמשך חקירה של צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של הצעיר ושני הנערים שנעצרו אתמול בחשד לאונס הנערה.

אחד החשודים, תושב המרכז, טען כי הוא כלל לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. השופט האריך את מעצרו בחמישה ימים. גם החשוד השני, תושב חדרה בן 27, שנעצר בחשד למעורבות בפרשה, הכחיש כל קשר לאירוע. "לא הייתי בחדר כשהאירוע קרה", טען בחקירתו.

לשניים מהחשודים בפרשה עבר פלילי. נגד אחד מהם הוגש בעבר כתב אישום בגין התפרצות ובעיות אלימות, ונגד השני בגין שימוש בסכין. לדברי אחד מהם, הכול קרה ביום רביעי שעבר בשעה אחת בצהריים. לשוטרים סיפר כך: "הגענו להתארח במלון הרודס בעיר. החדר שלנו לא היה מוכן אז נסענו למלון הים האדום לאחסן את המזוודות אצל חבר. הייתה שם המולה, הרבה מאוד צעירים ששתו אלכוהול - אבל אין לי קשר לזה. אפילו לא נכנסתי לחדר".