החשד לאונס הקבוצתי באילת: עוד 7 קטינים עוכבו בחשד למעורבות

השבעה הועברו לחקירה של הצוות המיוחד שהוקם במרחב לכיש. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של הצעיר ושני הנערים שנעצרו אתמול בחשד לאונס בת ה-16

זמן צפייה: 01:19

החשד לאונס קבוצתי באילת: המשטרה עיכבה הבוקר (ראשון) שבעה קטינים נוספים בחשד למעורבות בפרשת האונס הקבוצתי במלון "הים האדום" באילת. הם הועברו להמשך חקירה של צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של הצעיר ושני הנערים שנעצרו אתמול בחשד לאונס הנערה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

עיר בטראומה: כך נראית אילת לאחר חשיפת החשד לאונס הקבוצתי

החשד לאונס הקבוצתי באילת: המשטרה עצרה חשוד נוסף בן 17

החשד לאונס הקבוצתי באילת: הנערה דורשת לערוך עימות עם החשודים

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

אתמול הודיעה המשטרה כי חלה התקדמות משמעותית בחקירה, שכן צוות החקירה הצליח להגיע להערכה לפיה ישנו מספר דו ספרתי של חשודים המעורבים באירוע. החוקרים פועלים לזיהוי החשודים הנוספים וצפויים מעצרים שלהם בימים הקרובים. אחד מהחשודים הכחיש את המיוחד לו, וטען בחקירתו: "הייתי במלון, לא הייתי בחדר המדובר. לא מכיר את הסיפור, שמעתי על מה שקרה רק מהחדשות ואין לי שום קשר לזה".

ביום שישי דרשה בת ה-16 מהחוקרים לערוך עימות עם החשודים, זאת משום ששמעה שהחשוד המרכזי באונס מכחיש את מעורבתו בפרשה. בתוך כך, חברתה של הנערה עומתה במשטרה עם החשוד המרכזי. החברה סיפרה בעדותה: "יצאתי כדי לקנות לה אוכל ושתייה, וכשחזרתי לחדר ראיתי התגודדות של המון אנשים. דפקתי על הדלת ואף אחד לא ענה לי. צעקתי וצרחתי את השם שלה – ולא היה מענה. מצאתי אותה כמעט מחוסרת הכרה. הרגשתי שהיא לא מבינה מה הולך סביבה ורצתי להזעיק עזרה". בעקבות דברי הנערה, התחזקו החשדות נגד הצעיר.

חוף הים באילת
חוף הים באילת | צילום: shutterstock

הצוות המיוחד שהוקם במרחב לכיש, בפיקודו של סנ"צ דורון אלוני, אסף ממצאים רבים בזירה ומחוץ למלון ואלה מקרבים אותו לחשודים האחרים שהיו בחדר בזמן האונס. החוקרים הצליחו לאתר במצלמות האבטחה את הרגעים שבהם, על פי החשד, בוצעו המעשים, וכעת הם נערכים לזיהוי חשודים הנוספים הנראים סמוך לחדר. במחוז הדרומי של המשטרה קוראים למעורבים להתייצב בתחנת המשטרה לפני שהחוקרים יגיעו אליהם.

תחילת הפרשה בשבוע שעבר, אז הודיעה המשטרה כי היא בודקת חשד לפיו 30 צעירים השתתפו באונס קבוצתי שאירע במלון באילת. בסוף השבוע שעבר, נערה בת 16 התלוננה במשטרת אשקלון כי כמה ימים לפני כן, בעת ששהתה במלון בעיר הדרומית, נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים. על פי עדותו של אחד הצעירים שנכחו בחדר, יותר מ-30 צעירים תקפו את הנערה מינית. לדבריו, מצלמות האבטחה במלון תיעדו את הגברים "עומדים בתור".

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

אחד החשודים, תושב המרכז, נעצר. לטענתו, הוא כלל לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. השופט האריך את מעצרו בחמישה ימים. מוקדם יותר היום, חשוד שני, תושב חדרה בן 27, נעצר בחשד למעורבות בפרשה. גם מעצרו הוארך בחמישה ימים - וגם הוא מכחיש כל קשר לאירוע. "לא הייתי בחדר כשהאירוע קרה", טען בחקירתו.

לשני החשודים בפרשה עבר פלילי. נגד אחד מהם הוגש בעבר כתב אישום בגין התפרצות ובעיות אלימות, ונגד השני בגין שימוש בסכין. לדברי אחד מהם, הכול קרה ביום רביעי שעבר בשעה אחת בצהריים. לשוטרים סיפר כך: "הגענו להתארח במלון הרודס בעיר. החדר שלנו לא היה מוכן אז נסענו למלון הים האדום לאחסן את המזוודות אצל חבר. הייתה שם המולה, הרבה מאוד צעירים ששתו אלכוהול - אבל אין לי קשר לזה. אפילו לא נכנסתי לחדר".