נכנס למועדון - ויורה לכל עבר: תיעוד הרצח הכפול בנצרת

כתב אישום בגין עבירות נשיאת נשק וירי בשטח בנוי הוגש נגד תושב אום אל-פחם ששב למועדון לאחר שסולק ממנו, והחל לירות עם אקדח לכל עבר. שני מבלים נהרגו בתקרית

זמן צפייה: 00:16

הרצח הכפול בנצרת: פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שני) כתב אישום חמור נגד תושב אום אל פחם בן 30, לאחר שנאספו ראיות רבות המעידות על מעורבותו בירי שבוצע בתוך מועדון בעיר נצרת בזמן שהיו בתוכו מבלים. בין היתר, הוא מואשם בעבירות של נשיאת נשק, ניסיון לגרום חבלה מחמירה וירי בשטח בנוי.

כזכור, האירוע המדובר התרחש ב-18.9 לפנות בוקר, אז דווח למשטרה על קטטה במועדון בנצרת, במהלכו בוצע ירי לעבר שני גברים שנפצעו ופונו לבית החולים בנצרת. משהחלה המשטרה לחקור את היארוע, התקבלה הודעה מבית החולים כי הם נאלצו לקבוע את מותם של שני הפצועים - ניזאר אחמד זטמה בן ה-40  תושב נצרת ומחמוד גבארין בן-20 תושב אום אל פחם.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"ניצבים מול חורף קודר": ביידן הציג את צוות המאבק בקורונה

"יש לגברת הפרעה": העדויות מחקירת העובדות במעון רה"מ – נחשפות

ישראל במו"מ מתקדם עם חברת פייזר על קבלת החיסון לקורונה

תיעוד הירי במועדון בנצרת ממצלמת האבטחה
תיעוד הירי במועדון בנצרת ממצלמת האבטחה

במהלך החקירה המשטרתית, עלה כי באותו הזמן התקיימה במועדון מסיבה סגורה, במהלכה הרחיק הבעלים של המועדון את החשוד בשל התנהגותו. משסולק מהמקום, החשוד הזעיק את אחיו שהגיע לאחר כחצי שעה מאום אל פחם, בעודו מלווה בחבר. שני האחים נפגשו מחוץ למועדון והחשוד נכנס לתוכו בזמן הוא מחזיק באקדח, יורה לכל עבר וצועק את שמו של הבעלים שהוציא אותו מהמועדון. כתוצאה מהירי, אחיו של החשוד נפצע, ובסיוע חברם הם פינו אותו לבית החולים בנצרת, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. במקום נפגע גם המאבטח של המועדון, ומותו נקבע בבית החולים.

מחמוד גאברין בן ה-20
מחמוד גאברין בן ה-20

בין הראיות שנאספו, נמצאות עדיות שמסרו העדים לארוע, ראיות פורנזיות המגובות בעדות מומחים ותצלומים ממצלמות אבטחה. כלל הראיות הועברו לפרקליטות מחוז נצרת, שכאמור הגישה נגד החשוד כתב אישום המלווה בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניזאר אחמד זטמה בן ה-40
ניזאר אחמד זטמה בן ה-40

ממשטרת ישראל נמסר כי מתחילת השנה, נתפסו במחוז הצפוני אמצעי לחימה רבים ביישובים של החברה הערבית, ביניהם 400 רובים ואקדחים. בנוסף, 249 כתבי אישום הוגשו נגד עבריינים בגין עבירות הקשורות באמצעי לחימה.

שני גברים נורו למוות במהלך קטטה במועדון בנצרת - חמישה נעצרו
שני גברים נורו למוות במהלך קטטה במועדון בנצרת - חמישה נעצרו | צילום: דוברות המשטרה