תעלומה באשקלון: מי הרעיל למוות שמונה כלבים בתוך שבוע?

בימים האחרונים הוצפו הרשתות החברתיות בתמונות וסרטונים של כלבים שנמצאו מוטלים ללא רוח חיים. לדברי התושבים, מדובר בהרעלה מכוונת. "מזועזעת מהרוע - זה משהו שצריך לעשות עם כוונה אמיתית"

אחד הכלבים שהורעלו באשקלון
אחד הכלבים שהורעלו באשקלון | צילום: באדיבות משפחת פריזה

חוקרי משטרת אשקלון פתחו בסוף השבוע האחרון בחקירה מי עומד מאחורי הרעלה למוות של שמונה כלבים בעיר. במהלך הימים האחרונים הוצפו הרשתות החברתיות בעיר בתמונות וסרטונים של כלבים שנמצאו כשהם מוטלים ללא רוח חיים ברחבי העיר.

לדברי התושבים, מדובר בהרעלה מכוונת. "אני מזועזעת מהרוע", אמרה תושבת העיר ששני כלבים ששייכים למשפחה שלה הורעלו. "הם גרים בבית פרטי בשכונת ברנע, הכלבים היו בחצר האחורית, הם לא כלבים משוטטים. מישהו הגיע וזרק רעל לתוך החצר, זה משהו שצריך לעשות עם כוונה אמיתית וממש לטפס על הגדר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ על תנאי ליברמן לכניסה לקואליציה: "מוסכם. חייבים להתקדם"

בעקבות התפשטות הקורונה: אינטל המליצה לעובדיה לעבוד מהבית

תמרורות ורמזורות: דמויות שלטי הרחוב ברחבי הארץ שונו לנשים

כעת נבדק במשטרה אם אכן מדובר בהרעלה מכוונת, או שמדובר בהרעלה שנגרמה מפיזור של חומרי הדברה בעיר. מהמשטרה נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונות נפתחו תיקי חקירה כנדרש והחקירה בעניינם נמשכת בשיתוף פעולה עם מעבדות ואמצעים טכנולוגיים. היום התקבלה תלונה נוספת והוחלט להטיל את הטיפול על מפקד יחידת השיטור העירוני בשיתוף פעולה עם הווטרינר הרשותי".