גופת אישה כבת 50 נמצאה בשיחים בראשון לציון; אין חשד לפלילים

לפי חובש מד"א, האישה אותרה בשדרות רחבעם זאבי ע"י אנשים שעובדים באזור, כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק או נשימה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה

זמן צפייה: 00:14

גופת אישה כבת 50 נמצאה הבוקר (ראשון) מחוסרת הכרה בשדרות רחבעם זאבי בראשון לציון. על פי חובש מד"א, מאיר אביבי, "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 50 שוכבת מחוסרת הכרה מאחורי שיחים ברחוב כשהיא ללא דופק וללא נשימה. אזרחים שעבדו במקום סיפרו לנו שהם ראו אותו ומיד הזעיקו את כוחות החירום. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". אך אין חשד לפלילים.

לפני כשבוע אישה בת 81 נמצאה ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות, בדירה ברחוב יוסף ברץ שבחולון. צוות מד"א שהגיע לבית קבע את מותה במקום. המשטרה עצרה את שכנה של האישה, בן 42 המוכר למשטרה ולמערכת בריאות הנפש, בחשד שביצע את המעשה. "כשנכנסו לדירה ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה עם פציעה בפלג גופה העליון", סיפרו אנשי מד"א טל פוטרמן ומשה זדה. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

חשד לרצח בדלית אל-כרמל: בן 18 נדקר למוות

המטפלים בבית האבות נדהמו: דיירת בת 102 נעצרה בחשד לרצח

ביום הולדתה של אדל: אם הפעוטה שנרצחה בפיגוע ילדה בת

אישה כבת 70 נמצאה מתה בדירה בחולון
אישה כבת 70 נמצאה מתה בדירה בחולון | צילום: דוברות מד''א

לפני כחודש, המשטרה איתרה בסמוך לתל חדיד שבאזור יער בן שמן ככל הנראה את גופתה של נג'לאא אל-עמורי, בת 19 מלוד, שנעלמה מביתה שבועיים קודם לכן. הגופה הועברה לזיהוי במכון לרפואה משפטית. חמישה מבני משפחתה של הנעדרת נעצרו, בהם שני חשודים בני 15 ו-23, ושלוש חשודות בנות 28, 29 ו-49, כולם תושבי לוד.

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה, אך הותר לפרסום כי במשך תקופה ארוכה הצעירה הייתה תחת איום מבני משפחתה. המשטרה הציעה לה מספר פעמים לעבור למעון לנשים נפגעות אלימות תחת הגנה - אך היא סירבה.