חשד לרצח בחולון: גופת אישה עם סימני אלימות אותרה בדירה

בת 81 נמצאה מחוסרת הכרה ברחוב יוסף ברץ שבעיר, עם פציעה בפלג גופה העליון. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. המשטרה עצרה את שכנה של האישה בחשד לביצוע המעשה

זמן צפייה: 00:40

חשד לרצח: אישה בת 81 נמצאה היום (שישי) ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות, בדירה ברחוב יוסף ברץ שבחולון. צוות מד"א שהגיע לבית קבע את מותה במקום. המשטרה עצרה את שכנה של האישה, בן 42 המוכר למשטרה ולמערכת בריאות הנפש, בחשד שביצע את המעשה. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

"כשנכנסו לדירה ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה עם פציעה בפלג גופה העליון", סיפרו אנשי מד"א טל פוטרמן ומשה זדה. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לעוד כתבות בנושא:

החשד לרצח הצעירה מלוד: בני משפחתה נעצרו בעבר לאחר שתקפו אותה

חשד לרצח: נמצאה גופתה של נעדרת בת 19 מלוד

"הגופות נערמות": שבע נשים נרצחו על רקע מגדרי מתחילת 2019

סוזן וותד, דיאנה אבו קטיפאן ונג'לאא אל-עמורי
סוזן וותד, דיאנה אבו קטיפאן ונג'לאא אל-עמורי | צילום: פייסבוק, דוברות המשטרה

כזכור, לפני כשלושה שבועות, המשטרה איתרה בסמוך לתל חדיד שבאזור יער בן שמן ככל הנראה את גופתה של נג'לאא אל-עמורי, בת 19 מלוד, שנעלמה מביתה שבועיים קודם לכן. הגופה הועברה לזיהוי במכון לרפואה משפטית. חמישה מבני משפחתה של הנעדרת נעצרו, בהם שני חשודים בני 15 ו-23, ושלוש חשודות בנות 28, 29 ו-49, כולם תושבי לוד.

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה, אך הותר לפרסום כי במשך תקופה ארוכה הצעירה הייתה תחת איום מבני משפחתה. המשטרה הציעה לה מספר פעמים לעבור למעון לנשים נפגעות אלימות תחת הגנה - אך היא סירבה.

לפני כמה חודשים הצעירה הוזמנה לתחנת משטרת לוד שם הציעו לה החוקרים הגנה. מיד כשיצאה, ניסו שניים מבני משפחתה שהמתינו לה סמוך לתחנת המשטרה להכניס אותה בכוח לרכבם. שוטרים שהיו באזור זיהו את האירוע ועצרו אותם. נגד השניים הוגש כתב אישום אך הם הורשעו וקיבלו עונשים קלים בלבד, של מאסרים לכמה חודשים.