מסוק, ניידות ולוחמים: כך נלכדו חשודים בגניבת עגלים בדרום

בתחילת החודש נשדדו 5 עגלים בשווי עשרות אלפי שקלים ממשוב יכיני, הסמוך לשדרות. אלא שאז נכנסו לפעולה עשרות לוחמי משמר הגבול וטייסי היחידה האווירית של המשטרה, שיצאו למרדף לילי • תיעוד

זמן צפייה: 02:16

הפשיעה החקלאית: שוד עגלים שהתרחש בתחילת החודש כמעט הסתיים שוב בנזק של עשרות אלפי שקלים לבעל העדר. אלא שאז, באישון לילה, נכנסו לפעולה עשרות לוחמי הימ"ר של מג"ב דרום, טייסי היחידה האווירית של המשטרה עם מסוק באוויר וניידות שיטור סמויות בכבישים.

זה קרה בכביש 40 הסמוך לבאר שבע, לוחמי הימ"ר זיהו את רכב הטויוטה, שזמן קצר קודם לכן נמלט ממושב יכיני הסמוך לשדרות עם חמישה עגלים. בתחילה המרדף התנהל על הכביש אבל אז ארבעת החשודים ירדו לשטח. זמן קצר לאחר מכן הם יצאו מהרכב ונמלטו ברגל.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

היה חולה כמה ימים – והתמוטט: בן 19 מירושלים מת מסיבוכי שפעת

"זו לא תאונה – זה רצח": הוארך מעצר הנהג הדורס מהתאונה בשרון

פעם נוספת: ישראלים עוכבו בנמל התעופה ברוסיה • תיעוד

תיעוד מעצר השודדים בדרום
תיעוד מעצר השודדים בדרום | צילום: חדשות 13

לאחר שאחד החשודים נתפס, היחידה האווירית נכנסה לתמונה. הטייס עקב אחר שלושת החשודים שנותרו. כמה דקות עברו, ואז הם זיהו את החשוד המרכזי נמלט לתוך אתר בנייה ושם הוא נתפס. שוטרי הימ"ר של מג"ב דרום ליוו את החשודים לניידת ומיד לאחר מכן עשו את דרכם עם רכב הטויטה למושב יכיני.

החשודים נלקחו למעצר, אז התברר כי שלושה חודשים קודם לכן הם נעצרו על עבירה דומה באותו אזור, אלא שאז בית המשפט החליט לשחרר אותם בתנאים מגבילים, מה שלא מנע מהם להמשיך ולהטיל אימה על חקלאי הדרום.