נקלע לדרך ללא מוצא, מסתובב - ומאיץ: תיעוד דריסת מתנדב המשטרה

אדם שיבלי, תושב הצפון בן 27, מואשם כי דרס בכוונה את טל ספיר, שעקב אחריו במסגרת פעילות משטרתית, ופצע אותו קשה. בסרטון ממצלמות אבטחה נראה הרכב גורר את המתנדב שמונה מטרים על הכביש

זמן צפייה: 02:46

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד אדם שיבלי בן ה-27, תושב המועצה המקומית שבילי-אום אל-גנם שבצפון, בגין דריסת מתנדב המשטרה טל ספיר לפני כשלושה שבועות בכפר. ספיר פונה מהזירה במצב קשה ומאז מאושפז בבית החולים.

בתיעוד ממצלמות אבטחה סמוכות נראית המכונית שבה נוהג הצעיר נקלעת לדרך ללא מוצא. מייד לאחר מכן מגיע למקום רכב בילוש, שעקב אחריו בשל החשד שתכנן לגנוב כלי נשק. מהמכונית יצא המתנדב בניסיון לעצור את הנהג. בסרטון נראה הנהג מסתובב, מאיץ ודורס את ספיר, תוך שהוא גורר אותו למרחק של שמונה מטרים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

שיא עולמי של נדבקים בקורונה: 437 אלף אובחנו חיוביים ביממה

גמזו: יש להחליט על בתיה"ס כבר ביום א', לא פוסל גם פתיחת מסחר

ראש המודיעין בארה"ב: איראן ורוסיה מנסות להתערב בבחירות

תיעוד דריסתו של טל ספיר
תיעוד דריסתו של טל ספיר

מייד לאחר הדריסה, נמלט הנהג מהמקום. לאחר שלושה ימים שבמהלכם נחקרו בני משפחתו וחבריו, הוא הסגיר את עצמו לידי המשטרה ומאז הוא יושב במעצר. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

שבילי הואשם בחבלה בכוונה מחמירה, הפקרה לאחר פגיעה, מעשה פזיזות ורשלנות, נהיגה בזמן פסילה וקשירת קשר לביצוע פשע של התפרצות למטווח וגניבת נשקים.

טל ספיר, מתנדב של המשטרה שנפצע במהלך דריסה
טל ספיר, מתנדב של המשטרה שנפצע במהלך דריסה